کد خبر: ۱۱۳۰۲۱۶

من

کنسرت نوستالژی ناصر چشمآذر با همراهی ارکستر بزرگ «ایستگاه» در تالار وحدت برگزار شد.

بخشی از کنسرت به اجرای موسیقی فیلمهای شاخص که آهنگسازی آنها را خود چشمآذر انجام داده، اختصاص داشت و در این بخش موسیقی فیلمهایی چون زن دوم، هامون، خواهران غریب، خواب و بیدار، گشت ارشاد و... با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه اجرا شدند و دراین میان یکی از حضار خواستار اجرای مجدد خواهران غریب شد. چشمآذر در این بخش ضمن گرامیداشت یاد خسرو شکیبایی، این بار به تنهایی و با پیانو این اثر را اجرا کرد و خود نیز به جای شکیبایی ترانه معروف «مادر من مادر من» را خواند که بشدت مورد استقبال حاضران قرار گرفت. او همچنین گفت: من خاطرات بسیار خوبی از این کار دارم و بسیار خوشحالم که این تجربه کاری شیرین را داشتهام و در آن با زندهیاد شکیبایی نیز همکاری کردهام.

او

با رأی اعضای هیأت امنای موسسه خانه کتاب و حکم محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر و رئیس هیات امنا، نیکنام حسینیپور به عنوان مدیرعامل خانه کتاب انتخاب شد. او چندی پیش در پی استعفای مجید غلامی جلیسه به عنوان سرپرست خانه کتاب منصوب شده بود و حالا در سمت خود ماندگار شد. حسینیپور پیش از این عهدهدار سمت مشاور توسعه منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. خانه کتاب هم از جمله بخشهای پرحاشیه معاونت فرهنگی بود که امسال حواشی بسیاری را پشت سر گذاشت. باید دید تغییرات، موجب آرامش و کم شدن حاشیههای این نهاد فرهنگی میشود یا نه.

آنها

نمایش موزیکال «الیور توئیست» با 122 اجرا و بیش از صد هزار تماشاگر به ایستگاه پایانی اجرای خود در تالار وحدت رسید و امشب به اجرای خود پایان میدهد. علاوه بر گروه موسیقی بادی کارا به رهبری بردیا کیارس و گروه آوازی به سرپرستی هادی قضات، بیش از صد بازیگر خردسال و هنرمندان جوان تئاتر که در دورههای فشرده آواز و حرکت آموزش دیده بودند علاوهبر حرکات فرم و همآوایی در صحنههای مختلف موزیکال الیور توئیست در کنار چهرههای شناختهشدهای همچون آتیلا پسیانی، مهناز افشار، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق و امیرکاوه آهنینجان ایفای نقش کردند.آنها توانستند طی مدت اجرایشان، بسیاری را به تماشای تئاتر بنشانند و بهرغم انتقادهایی که به آنها وارد بود، مخاطبان خود را راضی نگه دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها