چند روزی است نمایشگاه پرتره صد شهید در حوزه هنری برپاست و چند روز پیش هم در جام‌جم گزارش مفصلی از آن برایتان نوشتیم؛ نمایشگاهی که علاوه بر پرتره‌ها، میزبان قدوم مبارک خانواده‌های شهدا از‌جمله خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز شده است. دیروز هم جانباز سرافراز محمد آقاعبداللهی، پدر شهید مدافع حرم، علی آقاعبداللهی، از نمایشگاه «آیینه‌های بی‌زنگار» بازدید کرد و دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری داشت.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۱۱

پدر شهید علی آقاعبداللهی ضمن بازدید از نمایشگاه نقاشی آیینههای بیزنگار- که با موضوع شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در حوزه هنری برپا شده است- اظهار کرد: خانه ما شرایطی مانند همین نمایشگاه دارد و اگر تشریف بیاورید، میبینید همین شرایط را در خانه داریم. صبح که بیدار میشویم با علیآقا سلام و علیک میکنیم و شب هم که میخوابیم با لباسها و عکسهایش میخوابیم. ایشان مزاری ندارد و در خیابان پاستور، بچههای سپاه حجلهای روی دیوار درست کردهاند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاههای اینچنینی بویژه برای شهدا بسیار خوب است و انسان را یاد 40 سال خاطره مقاومت رزم همچنین نمایشگاه «آیینههای بیزنگار» شامل صد پرتره از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ دایر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها