حرف‌های تازه برانکو درباره کی‌روش و تیم ملی

صلح خارجی‌ها به نفع ایران

برانکو ایوانکوویچ و گفت‌وگویی در تمرین تیمش. معمولا او پس از تمرین با خبرنگاران جلسه برگزار می‌کرد و از دغدغه‌هایش می‌گفت، اما این بار و در روز بارانی پایتخت حرف‌هایی زد که نشان می‌دهد، پرچم سفید را در جنگ با کی‌روش بالا برده و احتمالا برای منافع پرسپولیس و برای این که تیم ملی هم آسیب نبیند، تصمیم به همکاری گرفته است. اگر نه خیلی بعید بود که برانکو در این شرایط مصاحبه کند و از این بگوید که کی‌روش یک مربی با کیفیت و عالی است! برانکو که در تمرین پرسپولیس حرف می‌زد، ابتدا در این باره گفت: اول به یک نکته اشاره کنم؛ این که کی‌روش هرگز نامه‌ای رسمی به ما نزده است. قطعا ما از کیفیت کاری آقای کی‌روش و نتایج فوق‌العاده‌ای که در این سال‌ها گرفته، مطلع هستیم. من می‌دانم که ایشان می‌خواهند بهترین نتایج را در جام جهانی بگیرند. حالا سوال می‌ کنم که چرا یک برنامه رسمی در اختیار ما قرار نمی‌دهند. از من می‌پرسند چرا با درخواست کی‌روش موافقت نمی‌کنم! باید با کدام درخواست موافقت کنم؟!
کد خبر: ۱۱۰۹۳۸۴

برانکو ادامه داد: ما وظیفه داریم، ‌از تیم ملی حمایت صددرصدی کنیم. همه این اطمینان را از من داشته باشند که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی به سهم خودم خواهم کرد. هدف بزرگ ما پیروزی ایران در جام جهانی و صعود به دور دوم است و در این زمینه همراه سایر مربیان لیگ کنار آقای کی‌روش خواهیم بود؛ اما لطفا ما را از جزئیات کاری که قصد دارید انجام بدهید، رسما مطلع کنید.

سرمربی پرسپولیس درباره پاسخی که کی‌روش به کرانچار (سرمربی سپاهان) داده است، گفت: آقای کی‌روش درباره موضوع اعتماد صحبت کردند و ما قطعا از نظر فنی به ایشان اطمینان داریم، اما باید درباره کاری که باید برای تیم ملی انجام بدهیم، باخبر بشویم. من دیروز هم در تمرین پرسپولیس به بازیکنان تیم گفتم، حمایت صددرصدی از تیم ملی وجود خواهد داشت، اما بد نیست درباره این که چه برنامه‌ای وجود دارد و چه همکاری از ما مورد نیاز است، با ما صحبت بشود. در حال حاضر، من از طریق مردم یا رسانه‌ها در جریان مسائل قرار می‌گیرم، در حالی که روش صحیح مطلع کردن ما از طریق یک نامه رسمی است. دوباره تاکید می‌کنم، تیم ملی حمایت کامل پرسپولیس را با خود خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها