راه رفتن مهرانفر روی سیم!

احمد مهرانفر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و آثاری چون «پایتخت»، «ماجرای نیمروز» و «ایران برگر»، مدتی پیش در فیلم سینمایی «راه رفتن روی سیم» بازی کرد؛ اثری به کارگردانی احمدرضا معتمدی که احتمالا نخستین رونمایی آن در جشنواره فیلم فجر امسال خواهد بود. آن طور که سعید سعدی، تهیه‌کننده راه رفتن روی سیم به باشگاه خبرنگاران جوان گفت، ظاهرا نام فیلم قرار است به «پری سا» تغییر کند. این در حالی است که این فیلم سینمایی در ابتدا با نام «بوف کور» شناخته می‌شد!
کد خبر: ۱۱۰۴۹۹۸

سعید سعدی در این خصوص توضیح داد: درخواست تغییر نام راه رفتن روی سیم به پری سا را داده‌ایم و منتظر جواب وزارت ارشاد هستیم. این تهیه‌کننده سینما افزود: شنبه هفته آینده نسخه‌ای از این فیلم را به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل خواهیم داد.

به جز احمد مهرانفر، بازیگران دیگری چون حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، سیدمهرداد ضیایی و هومن برق نورد هم در راه رفتن روی سیم حضور دارند.

سعید سعدی همچنین درباره آخرین وضعیت دیگر فیلم تولیدی خود به نام «دم سرخ‌ها» هم بیان کرد: از کل کارهای فنی این فیلم، فقط بخش جلوه‌های ویژه آن باقی مانده است. سال آینده این فیلم را در زمان مناسبی اکران خواهیم کرد.

جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی‌جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی، جمال اجلالی، سعید پیردوست، مجید یاسر، عباس جمشیدی‌فر، شهین تسلیمی و نگین معتضدی از بازیگران دم سرخ‌ها هستند.

دم سرخ‌ها فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به کارگردانی آرش معیریان است که با مضمون کمدی ـ اجتماعی به دغدغه جوانان می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها