مجموعه‌ آثار نقاشی، طراحی، حجم، چیدمان و ویدئوآرت کامبیز درم‌بخش در گالری ویستا به نمایش درمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۲۲

به گزارش ایران‌آرت، نمایشگاه آثار کامبیز درم‌بخش با عنوان «سورپرایز» فردا، جمعه 5 آبان در گالری ویستا افتتاح می‌شود. درم‌بخش در مورد مجموعه جدید خود گفت: سورپرایز یعنی آن چیزی که آدم انتظارش را ندارد، من هم در مورد کارهایم چیزی نمی‌گویم چون قرار است برای بیننده سورپرایز باشد.

درم‌بخش افزود: 30 اثر با شیوه‌های گوناگون کار کردم و آثاری در زمینه ویدئوآرت، هپنینگ، مجسمه، چیدمان، نقاشی و طراحی را به نمایش می‌گذارم. همه این کارها جدید هستند. او در مورد رویکرد جدید آثارش اظهار کرد: چند سال پیش در گالری آریا نمایشگاهی با نام «بازی‌های ذهنی» داشتم که تا حدودی به همین روال آثار جدیدم بود. در آن مجموعه از قالب‌های همیشگی درآمده بودم و کارهایی با شیشه و قاب و... انجام دادم. اما آن آثار کوچک بودند در حالی که کارهای نمایشگاه جدید من بسیار بزرگ و پرکار هستند.

درم‌بخش ادامه داد: مخاطبان آثارم همیشه می‌گویند که در هر نمایشگاه من سورپرایز می‌شوند، این بار عنوان نمایشگاه را هم «سورپرایز» گذاشتم. ایده‌ها و سوژه‌هایی داشتم که بعضی از آنها به 40 سال پیش برمی‌گردد ولی ساختن آنها هزینه زیادی داشت و به فضای بزرگی هم نیاز بود. سرانجام توانستم با همکاری عده‌ای از دوستان این کار را انجام دهم. اما این تازه آغاز کار است و ادامه راه هزینه‌های زیادی دارد. این نمایشگاه تا 15 آبان در گالری ویستا میزبان هنردوستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها