سینمای جهان

تاتوم علیه واینستاین

چانینگ تاتوم، بازیگر سرشناس سینما در اعتراض به اقدامات افشا شده علیه هاروی واینستاین، محصول تازه خود را در شرکت فیلمسازی واینستاین تهیه نمی‌کند. نکته جالب این‌که، خط اصلی داستان این پروژه درباره آزار جنسی است!
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱۹

قرار بود تاتوم اولین ساخته سینمایی خود در مقام کارگردان را در این شرکت فیلمسازی جلوی دوربین ببرد. این فیلم «مرا ببخش، لئونارد پیکاک» نام دارد و اقتباسی از داستان نوول موفقی به همین نام است. داستان نوول درباره دختر نوجوانی است که توسط یکی از دوستان صمیمی خود مورد تعرض قرار گرفته و درصدد انتقامگیری از او برمی‌آید. نوجوان دچار بحران عمیق روحی و روانی شده و احساس می‌کند زندگی‌اش نابود شده است. او تصمیم می‌گیرد بعد از به قتل رساندن دوست متجاوز به زندگی خود نیز خاتمه دهد.

تاتوم قصد داشت این فیلم را به صورت مشترک، با شریک مالی خود رید کارولین کارگردانی کند و بحث تولید آن در شرکت فیلمسازی واینستاین از چند ماه قبل در جریان بود. این بازیگر با تعجب به این مساله اشاره می‌کند که هاروی واینستاین او را دعوت به این می‌کرد که هرچه زودتر کلید فیلمبرداری فیلم را بزند.

به گفته این بازیگر: «آن زمان احساس می‌کردم واینستاین چقدر به رعایت شئون اخلاقی پایبند است و می‌خواهد فیلم‌هایی در رابطه با معضلات اینچنینی تهیه کند. نمی‌دانستم خود او هم دقیقا شبیه همان کاراکتر منفی داستان فیلمم است!»

تاتوم با اشاره به افشاگری‌های بازیگران زن علیه این تهیه‌کننده فاسد سینما، ادامه می‌دهد: «کاری که این بازیگران کردند، ارزش بسیار زیادی دارد. آنها سکوت خود را شکستند و نسبت به چیزی هشدار دادند که در سطح زیرین جامعه ما وجود دارد. از این نظر، آنها قهرمانان ما هستند.» به نوشته امپایر آنلاین، حالا که تاتوم پروژه سینمایی‌اش را از شرکت فیلمسازی واینستاین بیرون کشیده، معلوم نیست چه زمانی آن را وارد مرحله تولید خواهد کرد یا کدام شرکت فیلمسازی تهیه آن را به‌عهده می‌گیرد.

کیکاوس زیاری

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها