شاگردان کونته به دنبال احیا مقابل رم

چلسی امشب در استنفوردبریج در هفته سوم لیگ قهرمانان میزبان رم است و برخلاف فصل گذشته حال و اوضاع خوبی در لیگ جزیره ندارد. قهرمانی فصل گذشته شاگردان کونته در لیگ جزیره، بسیاری از طرفداران این تیم را امیدوار به ادامه موفقیت‌ها کرده بود، اما تا اینجای کار نتایج به دست آمده به هیچ وجه قابل مقایسه با فصل قبل نبوده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۲۴

آبی‌های لندن تا اینجای فصل توانسته‌اند از هشت بازی 13 امتیاز کسب کنند و در رده پنجم قرار بگیرند. آنها گرچه در گروه C لیگ قهرمانان با شش امتیاز درصدر قرار دارند، اما دو بازی اخیر خود در لیگ برتر را با شکست پشت‌سر گذاشته‌اند. آنها در دو هفته متوالی مقابل تیم‌های اول و آخر لیگ ( من‌سیتی و کریستال پالاس) تن به شکست دادند تا آنتونیو کونته اعتراف کرده و بگوید چلسی امسال کار سختی در رقابت‌های باشگاهی و اروپایی دارد. تیم رم به مربیگری دی فرانچسکو نیز توانسته تا اینجای کار با 15 امتیاز در رده پنجم سری A قرار بگیرد. نقطه تشابه آنها با چلسی این است که این تیم نیز با شکست در لیگ ایتالیا پا به این مسابقه گذاشته است. آنها آخرین بازی خود در سری A را مقابل ناپولی صدرنشین با شکست پشت‌سر گذاشتند.

تنها تقابل این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به فصل 2009 ـ 2008 بازمی‌گردد که در مرحله گروهی دو بار با هم بازی کردند و سهم هر دو تیم یک پیروزی بود. رم با چهار امتیاز از دو بازی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفته و بخوبی می‌داند حتی نتیجه مساوی در خانه چلسی می‌تواند قابل قبول باشد. اما آمار می‌گوید شاگردان دی فرانچسکو کار سختی در استنفوردبریج دارند. آبی‌های لندنی در 9 بازی گذشته خود در خانه در بازی‌های اروپایی، تنها یک شکست داشته‌اند و همین کار را برای رم سخت‌تر می‌کند. جالوروسی از 15 بازی قبلی خود مقابل تیم‌های انگلیسی تنها در یک بازی پیروز شده و 9 بازی را با شکست پشت‌سر گذاشته است.

خبر خوب در این بازی برای کونته، بازگشت آلوارو موراتا به ترکیب است. این بازیکن اسپانیایی در هفت بازی انجام داده در لیگ جزیره، شش گل به ثمر رسانده است. رم نیز برای موفقیت در این بازی روی بازیکنانی همچون راجا ناینگولان و ادین ژکو حساب باز کرده است.

لیگ قهرمانان اروپا

مرحله گروهی / هفته سوم

چهارشنبه26 مهر

گروه A: زسکامسکو - بازل؛ بنفیکا - منچستریونایتد (22:15)

گروه B: اندرلخت - پاری سن ژرمن؛ بایرن مونیخ - سلتیک (22:15)

گروه C: قره‌باغ - اتلتیکومادرید (19:30)؛ چلسی - آاس رم (22:15)

گروه D: یوونتوس - اسپورتینگ؛ بارسلونا - المپیاکوس (22:15)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها