همزمان با آغاز صدور روادید برای سفر اربعین عزاداران حسینی، کنسولگری‌های موقت عراق در چند مرکز استان کشور افتتاح شد تا کار صدور روادید سریع‌تر انجام شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۴۴

بر این اساس، کنسولگری موقت عراق در شهر‌های رشت، ایلام و اصفهان افتتاح شده است.در این باره مدیر حج و زیارت استان گیلان با بیان این‌که صدور روادید اربعین حسینی در استان آغاز شده است و این روادید فقط با ثبت‌نام در سامانه سماح ارائه می‌شود، گفت: ثبت‌نام زائران در این سامانه تا نیمه اول آبان ادامه دارد. حسن فعال افزود: صدور روادید زائران اربعین حسینی در دفتر کنسولی موقت عراق در شهر رشت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که زائران گیلانی برای کسب اطلاعات بیشتر و آخرین اخبار به سامانه http://gilan.haj.ir مراجعه کنند، بیان کرد: شماره‌ تلفن‌های 33664428-33664427 آماده پاسخگویی به زائران است. همچنین کنسولگری موقت عراق برای صدور روادید زائران اربعین حسینی دیروز در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، زاحم محمد سرکنسول عراق در اصفهان راه‌اندازی این کنسولگری را در تسهیل صدور روادید برای زائران اصفهانی موثر دانست و گفت: این کنسولگری از امروز آماده صدور روادید و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

مهدی حیدری ، مدیرکل حج و زیارت استان ایلام نیز گفت: کنسولگری موقت در استان مستقر شده و آماده صدور روادید برای زائران اربعین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها