نبرد قدرت، دنیایی برای تغییر و سرانجام کله فنجونی!؛

بازی‌های هفته

تقریبا هر سال فصل پاییز آبادترین و پر رونق‌ترین بازار بازی‌های ویدئویی را شاهد هستیم و این مساله از اولین هفته پاییز کاملا مشهود است
کد خبر: ۱۰۷۸۰۲۲
بازی‌های هفته

اولین بازی هفته Total War Warhammer II است که طرفداران سبک استراتژی همزمان کاملا با آن آشنا هستند.

نبرد قدرت

در شماره‌ دوم بازی بخش داستانی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و غنی‌ای معرفی خواهد شد که شما می‌توانید آن را از چهار جهت در نقش لشکرهای درگیر دنبال کرده و در روایت بازی بگردید. چهار قاره‌ پهناور Lustria ،Ulthuan، Naggaroth و Southlands از دنیای وارهَمر در این نسخه بر سر تصاحب یا از بین بردن یک گرداب قدرتمند به جان یکدیگر افتاده و هشت لرد افسانه‌ای از چهار نژاد اصلی بازی در دسترس هستند تا به انتخاب خود، آنها را برای رهبری جنگ انتخاب کنید. این بازی برای پلتفرم PC است.

دنیایی برای تغییر

دومین بازی این هفته Hob است که برای PC و PS4 منتشر می‌شود. سازنده‌ بازی Runic Games است که مجموعه‌ Torchlight را در کارنامه دارد. سبک بازی اکشن ماجرایی بوده و باز هم گرافیک خاص و دستی معروف سازنده را می‌توان در Hob دید. بازی روایت قصه را با محیط و تعامل با ساکنانش انجام می‌دهد و با حل معماهای آن محیط پیش چشم‌تان دستخوش تغییر می‌شود. گشت و گذار محوریت اصلی گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهد.

و سرانجام کله فنجونی!

Cuphead سومین بازی این هفته است که به شما معرفی می‌کنیم، یکی از بازی‌های مستقل مورد انتظار امسال که بویژه از منظر هنری و سبک گرافیکی خاصش که با الهام از اولین انیمیشن‌های رنگی دهه‌ 1930 میلادی بسیار مورد توجه است. بازی در سبک Run and Gun و با تمرکز بر مبارزه با غول آخرهاست و برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر می‌شود. بازی به‌طور عمده توسط دو برادر تولید شده و آنها در تولید بازی از تکنیک‌های رایج دهه‌ 30 میلادی یعنی تصاویر پس‌زمینه آبرنگ یا موسیقی جَز (Jazz) بهره گرفته‌اند. Cuphead یکی از بازی‌های خاص امسال است.

ضمیمه کلیک جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها