
به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، اعضای تیم فوتبال استقلال که عصر امروز (پنجشنبه) برای سفر به کرمان در فرودگاه حضور یافته بودند، با اعضای تیم نساجی قائمشهر روبهرو شدند.
در این بین مجتبی جباری و مهدی پاشازاده با یکدیگر خوشوبش کرده و سپس دقایقی به گفتوگو پرداختند.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما