شکار دختران دم‌بخت مقابل عابربانک

مرد تبهکار که با شکار دختران دم‌بخت آنها را به بهانه ازدواج فریب داده و حسابشان را خالی می‌کرد، در دام پلیس گرفتار شد. متهم بیشتر طعمه‌هایش را مقابل عابربانک‌ها شناسایی می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۷۸

به گزارش جام‌جم، 3 خرداد امسال زنی جوان به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه کرد و با طرح شکایتی گفت: اول خرداد از محل کار خود در محدوده میدان انقلاب به سمت خانه حرکت کردم؛ برای برداشت پول در مقابل دستگاه خودپرداز بانک توقف کردم. از آنجا جوانی تا ایستگاه مترو مرا تعقیب کرد. طی این مدت حواسم به وی بود. این شخص در داخل ایستگاه مترو به من نزدیک شد و اصرار داشت با هم آشنا شویم. با این پیشنهاد مخالفت کردم، اما به اصرار او برای فردای آن روز قرار ملاقات گذاشتیم. فردای آن روز مقابل ایستگاه چهارراه ولی‌عصر با این شخص به نام امیر قرار گذاشتم و از آنجا به کافی‌شاپ رفتیم. در همان ملاقات اولیه امیر مدعی شد من تمامی شرایط ایده‌آلش برای ازدواج را دارم. طی همین مدت کوتاه که داخل کافی‌شاپ نشسته بودیم لحظه‌ای کوتاه برای شستن دست‌هایم، کیفم را نزد امیر گذاشتم و پس از خارج شدن از کافی‌شاپ از یکدیگر جدا شدیم. آن زمان متوجه سرقت کارت عابربانکم نشدم تا این‌که داخل خانه و با مشاهده پیامک بانک متوجه برداشت بیش از سه میلیون تومان از حساب خود شدم.

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش بانکی حساب مالباخته موفق به شناسایی یک مغازه لباس فروشی در محدوده میدان ولی‌عصر شدند.

با مراجعه به مغازه لباس‌فروشی و بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر «امیر» شدند که با کارت بانکی مالباخته اقدام به خرید بیش از سه میلیون تومان لباس و کت و شلوار کرده بود.

اقدامات برای شناسایی و دستگیری امیر در دستور کار کارآگاهان قرار داشت که همزمان و با طرح شکایت‌های مشابه مبنی بر سرقت کارت عابربانک و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی، کارآگاهان پایگاه سوم دریافتند به احتمال زیاد، متهم پرونده آنها به این شیوه و شگرد اقدام به سرقت از خانم‌های جوان می‌کند.

سرانجام با انجام اقدامات ویژه پلیسی، «امیر» در داخل یک پانسیون در محدوده خیابان ستارخان شناسایی شد و وی 25 مرداد دستگیر و در بازرسی از اموال همراهش مدارک شناسایی و اموال متعلق به تعدادی از خانم‌های جوان کشف شد.

با شناسایی تعدادی دیگر از شکات و مالباختگان، همگی آنها پس از حضور در پایگاه سوم آگاهی «امیر» را به عنوان شخصی که به آنها پیشنهاد ازدواج داده و در واقع به این شیوه از آنها سرقت کرده، شناسایی کردند.

با بررسی تراکنش مالی حساب‌های متعلق به مالباختگان، کارآگاهان پی بردند که در چند نوبت امیر به دریافت پول از چند مغازه در مناطق مختلف شهر تهران اقدام کرده است. متهم با مراجعه به یک مغازه شیرینی‌فروشی در خیابان کارگر شمالی با طرح ادعای دروغین نیاز به پول برای دریافت نوبت عمل برای همسرش مبلغ سه میلیون تومان از صاحب مغازه دریافت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به احتمال وقوع سرقت‌های مشابه، به خواست بازپرس پرونده، عکس متهم بدون پوشش منتشر می‌شود و از تمام شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر، میدان نیلوفر مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها