معاون شورای‌عالی وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که برخی نمایندگان مجلس به وزارتخانه برای استخدام، نیرو تحمیل می‌کنند، گفت: 280 هزار نفر بدون آموزش جذب وزارتخانه شدند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۶۷

به گزارش مهر، احمد عابدینی ‌افزود: طی ده سالِ گذشته 330 هزار نیرو از طریق برخی نمایندگان مجلس جذب وزارت آموزش و پرورش شده‌اند که حدود 280 هزار نفر از این نیروها حتی یک روز هم دوره‌های آموزشی را نگذرانده بودند.

معاون شورای‌عالی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: این نیروها 30 سال به سرنوشت آینده فرزندان کشور حاکم هستند؛ یعنی آموزشی را که خود ندارد، می‌خواهد به دیگران انتقال دهد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر پرسش نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش کیفیت پایین آموزش است. یک سوم نیروهای ما بدون شرایط وارد آموزش و پرورش شده‌اند، چگونه می‌توانند کیفیت را افزایش دهند.

عابدینی گفت: برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت آموزش و پرورش را ملزم می‌کنند تا این نیروها را استخدام کند. در حالی که هیچ وزارتخانه‌ای را پیدا نخواهیم کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب نیروی آن ورود کنند.

معاون دبیرکل شورای‌عالی آموزش و پرورش بیان کرد: مجلس شورای اسلامی و تمام ارکان نظام باید به وزارت آموزش و پرورش کمک کنند و اداره این وزارتخانه تنها از عهده یک وزیر برنمی‌آید. باید وزارت آموزش و پرورش تبدیل به یک دغدغه ملی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها