
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکشنبه هفته گذشته آمریکاییها یکی از مقرهای نزدیک منطقه اسارت شهید حججی که گردان حشدالشعبی در آن حضور داشت را بمباران میکنند که 30 نفر در آن حمله شهید میشوند.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد