با توجه به تحرکات اخیر شرکت خودروسازی دی‌اس (DS)، شنیده می‌شود این خودروساز فرانسوی در تلاش است خودروی هاچ‌بک جدیدی معرفی کند، اما نه خودرویی همچون دی‌اس3 که تنها هاچ‌بک اسپرتی است که از شرکت خودروسازی سیتروئن به ارث رسیده است، بلکه دی‌اس در تلاش است از پژو سیتروئن فاصله گرفته و خودروی هاچ‌بک لوکس و مدرنی آماده کند که در این صورت موقعیت محصولات هاچ‌بک دی‌اس نیز در بازار تقویت خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۵۱

به گزارش خودروبانک، ژان‌مارک فینوت، مدیر بخش موتوراسپرت گروه خودروسازی پژو ـ سیتروئن که اکنون در تلاش است برند دی‌اس به مسابقات فرمول E راه پیدا کند، در این خصوص اعلام کرد: شرکت خودروسازی دی‌اس در تلاش است ماشین‌های قدرتمند با خصوصیات اسپرت تولید کند، اما بیشتر به کیفیت مواد و همچنین طراحی ظاهری و محیط داخل کابین اهمیت می‌دهد تا خصوصیات لوکس محصولات دی‌اس نیز تقویت شده و برجسته باشد.

کیفیت تیبا، دوستاره شد

براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) درخصوص ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل، تیبا از محصولات گروه خودروسازی سایپا موفق به دریافت دو ستاره کیفی شده است.

به گزارش خبرخودرو، در جدیدترین ارزیابی‌های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مربوط به تیرماه 96 میان خودروهای ساخت داخل و در رده قیمتی پایین‌تر از 25 میلیون تومان، تیبای سایپا با افزایش کیفیت از یک ستاره به دو ستاره کیفی ارتقا یافت. براساس این گزارش تیبا اولین محصول ملی گروه خودروسازی سایپاست که توانست در تیرماه امسال نسبت به ماه‌های قبل با انجام فعالیت‌های کیفی در فرآیند تولید و نظارت بر افزایش کیفیت قطعات از سوی واحدهای ذی‌ربط در سایپا، از رشد کیفی خوبی برخوردار شود.

گفتنی است در این ارزشیابی، محصولات دیگر گروه خودروسازی سایپا در بخش خودروهای گروه سبک و سواری مانند کیاسراتو در رده قیمتی 75 میلیون تا یکصد میلیون تومان، رنوساندرو و پارس تندر از محصولات پارس خودرو در رده قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، با اخذ چهار ستاره کیفی، بالاترین کیفیت خودروهای تولید داخل را در تیرماه سال جاری به خود اختصاص دادند. همچنین در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده‌های ولوو اف‌اچ 460 و اف‌اچ 500 از محصولات سایپادیزل همانند ماه‌های گذشته با دریافت چهار ستاره کیفی به عنوان باکیفیت‌ترین خودروهای تجاری ساخت داخل معرفی شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها