عبادی‌پور: بازی در کاپ قطر مرا از بقیه جلو انداخت

فقط والیبال، ماه عسل در کار نیست

امسال قرعه فال بازی در کاپ قطر به نام میلاد عبادی‌پور افتاد. دریافت‌کننده ملی‌پوش والیبال این روزها برای بازی در تیم والیبال الریان قطر، تمریناتش را خیلی زودتر از ملی پوشان دیگر شروع کرد. او که بتازگی ازدواج کرده است، ماه عسلش را در دوحه سرمی کند. ماه عسلی که به تمرین و بازی ختم شده و می‌گوید اینجا فقط والیبال است و ماه عسل در کار نیست. با این حال میلاد و همسرش این روزها دردوحه از این که در کنار هم هستند راضی‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۱۴

وضعیت تیم الریان در کاپ قطر چطور است؟

بازی اول بد نبود و ما 3ـ یک بردیم. اما بازی دوم را 3ـ یک باختیم. فردا در سومین بازی برابر الشرطه قرار می‌گیریم که اگر برنده شویم به فینال می‌رویم وگرنه الشرطه فینالیست می‌شود و ما برای سوم و چهارمی باید بازی کنیم. البته نمی‌دانم تیم برای سوم و چهارم بازی می‌کند یا نه.

تو تنها خارجی کاپ قطر نیستی نه؟

هر چهار تیم حاضر تقریبا دو سه بازیکن خارجی خوب دارند. همین مساله سطح بازی‌ها را بالا برده است. در الریان قطر، من و اوروئول کامیو کوبایی الاصل بازی می‌کنیم. بازیکنی که از لیگ چین آمده است. تیلور ساندر آمریکایی و جیورجی گروزره با العربی قرارداد دارند. مادز دیتلیوسِن دانمارکی و تِر هورست هلندی هم دو بازیکن باشگاه پلیس دوحه هستند. فاکوندو کونته آرژانتینی و یاکوب یاروش لهستانی هم در ترکیب الجیش هستند.

انگار بازی در کاپ قطر توفیق اجباری شد که زودتر از بقیه ملی پوشان تمرینات را شروع کنی؟

توفیق اجباری که نبود. من اگر این شرایط نبود و به قطر نمی‌آمدم، با این که نمی‌توا نستم به تهران بیایم و تمرین کنم، برنامه‌ام بود در ارومیه تمرین بدنسازی و توپی را اختصاصی انجام دهم.

پس حالا جلو افتادی.

دقیقا این شرایط مرا از بقیه بچه‌ها جلو انداخت. هر چند برنامه داشتم خودم در ارومیه تمرین کنم تا آماده وارد اردوی تیم ملی شوم، اما بازی در کاپ قطر کمک کرد تمرین گروهی وزنه رابا بازیکنان تیم الریان انجام دهم. خیلی هم خوب شد.

تمرینات بدنسازی تیم‌های قطری با ایرانی چقدر متفاوت است. ظاهرا استویچف با دیدن تمرینات بدنسازی تیم‌های ایرانی از آنها ایراد گرفته بود.

استویچف نظر خودش را گفته. اما به نظرم ایران امکانات بدنسازی خوبی داردو فکر نمی‌کنم قطر مثل ایران باشد. در ایران امکانات پیشرفته و سالن بدنسازی خوبی داریم.

برای مسابقات تماشاچی هم دارید؟

تماشاچی زیادی به سالن می‌آید. استقبال خیلی خوب است.

می‌شود گفت با رفتن به قطر، دو نشان زدی، هم بازی می‌کنی و هم ماه عسل رفتی؟

ماه عسل که نمی‌شود گفت. چرا که صبح و بعدازظهر تمرین داریم و یک روز در میان هم بازی، بنابراین وقتی برای گشت و گذار و تفریح نمی‌ماند. اما حضور همسرم درکنارم خیلی بهتر است و من با تمرکز زیاد بازی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها