به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تکشات، بطور خاص، کاربران اکسپریا Z5 اظهار می کنند که پس از این بروزرسانی اسمارت فون ایشان با مشکلاتی در خصوص کاهش حجم صدای تماس های ورودی مواجه شده است. تعدادی از کاربران نیز در این خصوص رسما شکایت خود را به سونی ارایه داده اند.
سونی پس از حدود یک ماه از دریافت این شکایات پاسخ داده است که مشکل اکسپریا Z5 یک ماه دیگر و با رفع یک باگ برطرف خواهد شد. یکی از مقامات سونی تاکید کرد که این کمپانی وجود این مشکل را مورد تایید قرار داده و بروزرسانی نرم افزاری را برای رفع این مشکل منتشر خواهد کرد.
این بروزرسانی اواسط ماه آوریل به تدریج برای اسمارت فون های اکسپریا Z5 ارسال خواهد شد.
در این ضمن، این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که با ریست گوشی به تنظیمات کارخانه ای مشکل موجود برطرف می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد