روز جمعه، 22 بهمن مخاطبان سیمای جمهوری اسلامی از چند شبکه تلویزیونی می‌توانند شکوه حضور یک ملت را برای پیمانی مجدد با آرمان‌های انقلاب و امام(ره) مشاهده کنند.
کد خبر: ۹۹۹۹۴۷

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه‌های یک، دو، سه، خبر و پنج سیما، با استقرار دوربین‌ها و واحد‌های سیار و ثابت خود در مسیر راهپیمایی، این رخداد سالانه را برای ایران و جهان به نمایش خواهند گذاشت.

شبکه خبر با تغییر در جدول پخش روزانه خود، ارتباط با واحد‌های سیار و ثابت و خبرنگاران خود را در دستور کار قرار داده و از لحظه آغاز راهپیمایی 22 بهمن در تهران، شور انقلابی مردم را به نمایش خواهد گذاشت .

من انقلابی‌ام در شبکه یک

ویژه برنامه «من انقلابی‌ام» باهدف حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد، جمعه 22 بهمن، از ساعت 8 صبح، به صورت زنده اجرا خواهد شد.

یوم‌الله در شبکه 2

حضور گسترده مردم در حماسه جاودانه 22 بهمن، امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با دوربین‌های شبکه دو سیما به نمایش گذاشته می‌شود. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سکوی اجرای شبکه دو با هدف به تصویر کشیدن حضور پرشور مردم، امسال نیز در تقاطع خیابان آزادی و پل یادگار امام(ره) برپاست تا با حضور هنرمندان مردمی و مجریان، این مراسم را پوشش تصویری بدهد. بر اساس پیش بینی صورت گرفته در این روز، سید جواد هاشمی، مسعود روشن‌پژوه، فاطمه امینی، بهاره جهاندوست، سید مجتبی ظریفیان (عمو مهربان) و آزیتا رضایی (خاله رویا) در کنار چهره‌های مختلف هنری به اجرای برنامه خواهند پرداخت تا همراه با مردم، تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب را جشن بگیرند. همچنین ویژه‌برنامه 22 بهمن، از استودیو پخش شبکه دو، با اجرای محمد جعفر خسروی و رویا حسینی از این شبکه پخش خواهد شد. این ویژه برنامه از ساعت 9 تا 13 شکوه حضور مردم در حماسه 22 بهمن را به صورت زنده پوشش تصویری می‌دهد.

جشن شبکه 3

ویژه‌برنامه 22 بهمن در روز جمعه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این ویژه‌برنامه از استودیو پخش شبکه با اجرای فرشید فهیم، میزبان حجت‌الاسلام مهدی روحانی خواهد بود. در پایگاه استقرار شبکه سه سیما در خیابان آزادی، دانشگاه شریف جنب ورودی شماره‌2، مجریانی همچون محسن حاجیلو، زهرا جهرمی، سمیه قانعی، نجمه جودکی، حامد حاجیلو، پیمان یوسفی، بیژن خراسانی، بهزاد کاویانی، مهدی نادریان، محمد رضا احمدی و ابوالفضل آقاخانی حضور خواهند داشت که میزبان حماسه‌آفرینان راهپیمایی این روز با شکوه باحضور هنرمندان و ورزشکاران خواهند بود.

حمید غلامعلی، مازیار عصری، بهرام پاییز، حمید فولادی، علی تفرشی، محمد گلریز و... از خوانندگان حاضر در پایگاه استقرار شبکه سه در راهپیمایی 22 بهمن خواهند بود.

مهر وطن در شبکه 5

«مهر وطن» عنوان ویژه‌برنامه 22 بهمن شبکه پنج سیماست که امروز و فردا با مخاطبان همراه می‌شود. این ویژه‌برنامه جمعه 22 بهمن ماه از ساعت 8 صبح حضور پرشکوه و گسترده مردمی را در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه پوشش تصویری می‌دهد. شبکه پنج سیما با استقرار پایگاهی در خیابان آزادی تقاطع یادگار امام با دعوت از چهره‌های فرهنگی، هنری و... حضور پرشکوه ملت ایران را در قاب تصویر نمایش می‌دهد.

ایران در شبکه شما

شبکه شما نیز انعکاس راهپیمایی مردم سراسر کشور را در قاب‌های چندگانه خود، در دستور کار قرار داده است و در ارتباط با مراکز استان‌ها، مخاطبان خود را از حضور میلیونی مردم در نقاط مختلف کشور در این روز باشکوه آگاه می‌کند.

قرار قرآنیان در شبکه قرآن

همزمان با سی و هشتمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه‌ای را با عنوان «قرار قرآنیان» به صورت زنده روی آنتن خواهد برد .

همچنین تصاویر راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال نیز از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی (خیابان آزادی تقاطع نواب) به صورت زنده از ساعت 9 صبح تقدیم بینندگان خواهد شد .

ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های رادیویی

شبکه‌های رادیویی نیز در آستانه 22 بهمن با تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های متنوع، حماسه حضور پرشور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را در راهپیمایی عظیم این روز منعکس می‌کنند. همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شبکه‌های رادیویی ایران، جوان، تهران، قرآن و سلامت همگام با ملت ایران در جشن با شکوه مردم ایران در یوم‌الله 22 بهمن، سهیم شده و اقدام به برپایی استودیو پخش برنامه زنده در مسیر راهپیمایی خواهند کرد. رادیو ایران با برپایی غرفه در خیابان آزادی تقاطع بهبودی، رادیو تهران با استقرار در خیابان آزادی جنب دانشگاه صنعتی شریف، رادیو جوان با برپایی غرفه در خیابان آزادی بعد از بهبودی جنب ایستگاه مترو بهبودی، رادیو سلامت با استقرار در خیابان آزادی بعد از تقاطع یادگار جنب شهرداری منطقه 10، نبش کوچه شهید مشعوف و رادیو قرآن با برپایی غرفه در خیابان آزادی، ضلع جنوب غربی تقاطع نواب ـ آزادی، به اجرای برنامه شاد و مفرح برای مخاطبان می‌پردازد و همگام با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن را پاس می‌دارند.

ازتشریفات تا تاراج

شبکه‌های تلویزیونی برای امروز و فردا فیلم‌های سینمایی متنوعی را با محوریت موضوع انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «عمق میدان» به کارگردانی رضا بهشتی، جمعه 22 بهمن‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. پویا امینی و درسا بختیار بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه سه هم برای امروز و فردا فیلم‌های «تیغ و ترنج» و «آواز مردمان خوب» را تدارک دیده است.

تیغ و ترنج به کارگردانی آرش سجادی‌حسینی امروز ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

آزاده مهدی‌زاده، حسین معلومی و رامتین خداپناهی در این فیلم سینمایی هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آواز مردمان خوب» به کارگردانی صادق پروین‌آشیانی فردا ساعت 14 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جلال و خسرو هر دو زندانیان سیاسی هستند که بشدت شکنجه می‌شوند تا به فعالیت‌های سیاسی خود اعتراف کنند. جلال بسیار مقاوم است و در برابر شکنجه‌ها ایستادگی می‌کند. اما خسرو نمی‌تواند مقاومت کند و به ساواک قول همکاری می‌دهد...

مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی و محمد حاتمی بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

در شبکه چهار نیز فیلم سینمایی «به‌رنگ ساک سربازی» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، امشب20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی امیریل ارجمند خواهیم دید: یکی از سربازان زندان شاهنشاهی به زن بارداری که همسرش شهید شده است و در بند زندانیان سیاسی زندانی است، دل می‌بندد! این دلبستگی باعث می‌شود او به انقلابیون نزدیک شده و به اندیشه‌ها و تفکرات آنها گوش کرده و خود نیز انقلابی ‌شود. فیلم سینمایی «تاراج» به کارگردانی ایرج قادری امشب ساعت 20 از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

همچنین فردا ساعت 20 فیلم سینمایی «ریشه در خون» به کارگردانی سیروس الوند از این شبکـه پخش خواهد شد.

شبکه شما نیز جمعه ساعت 13 و 30 دقیقه فیلم تلویزیونی «شاطره» به کارگردانی ایمان افشاریان را روی آنتن می‌برد. داستان این فیلم در سال‌های قبل از انقلاب می‌گذرد. در شاطره، شاپور معمارزاده، سوده شرحی، مسعود شریف و زهرا سعیدی بازی کرده‌اند.

شبکه افق برای 22 بهمن ساعت 18 و 30 دقیقه فیلم سینمایی «تشریفات» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده را تدارک دیده است.

در فیلم سینمایی تشریفات، مهدی فخیم‌زاده و احمد هاشمی ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها