یکی از خلأ‌های سینمای ایران، کم‌اعتنایی و بی‌مهری به دلیرمردان عرصه دفاع مقدس و فرماندهان و چهره‌های شاخص دوران جنگ تحمیلی است، اما هرازگاهی خبرهای خوشی هم در این رابطه به گوش می‌رسد، مثل این: مدیر امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز گذشته از انعقاد قرارداد ساخت فیلم سینمایی سردار شهید حسن باقری با بنیاد سینمایی فارابی و سریال شهید صیاد شیرازی با همکاری رسانه ملی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۴۵۸۷

آن‌طور که تسنیم گزارش کرده، علی‌اصغر جعفری، مدیر امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همایش مدیران هنری ادارات کل بنیاد گفت: معتقدیم دفاع مقدس یک مکتب فکری برای همه نسل‌های جهان اسلام است. اگر قدر این ظرفیت را بدانیم پیشرفت می‌کینم. ما درباره سینمای دفاع مقدس معتقد به ژانر نیستیم، معتقدیم این حوزه یک مکتب است. استقبال نکردن مخاطبان از سینمای دفاع مقدس یک تبلیغات اشتباه است، ما نباید تحت تاثیر این تبلیغات اشتباهی قرار بگیریم.

او با بیان این‌که رهبر انقلاب اعتقاد به هنر سفارشی ندارد، گفت: از بیانات رهبر انقلاب دریافت می‌شود که هنر دستوری و با دستورالعمل شدنی نیست، اما با خواب‌آلودگی و بی‌‌تفاوتی هم این مهم دست‌‌یافتنی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها