کارشناسان در جدیدترین تحقیقات خود دریافته‌اند بین انواع ورزش‌ها آن ورزش‌هایی که فرد با وسیله کار می‌کند - ازجمله راکت‌بازی - می‌تواند بیشتر باعث حفظ سلامت و جلوگیری از مرگ زودرس افراد شود.
کد خبر: ۹۹۲۲۲۶

کارشناسان، ورزش‌های پرتحرک مانند شنا، تنیس، بدمینتون و دوچرخه‌سواری را توصیه می‌کنند، زیرا در این ورزش‌ها میزان بالایی کالری در بدن سوزانده می‌شود و برای بدن مفیدتر ازسایر ورزش‌ها مانند دو یا ورزش ایروبیک است.

ورزشکارانی که ورزش دارای راکت ازجمله بدمینتون یا تنیس را انتخاب کرده‌اند، از طول عمر و سلامت جسمی و روحی بالاتری به نسبت سایر افراد برخوردار بوده‌اند. در ورزش‌هایی مانند تنیس یا دوچرخه‌سواری، در یک لحظه چندین عضو از بدن باید با همدیگر همکاری داشته باشند تا فرد بتواند حرکت ورزشی انجام دهد؛ ازجمله مغز، بینایی، شنوایی، حفظ تعادل و عملکرد ماهیچه‌ها که این موارد باعث افزایش سلامت و تندرستی در فرد می‌شود.

گروهی دیگر از محققان دریافته‌اند انجام بازی‌هایی مانند فوتبال یا دویدن نیز می‌تواند افراد را در مقابل ابتلا به بیماری‌های قلبی ـ عروقی محافظت کند اما برخی ورزش‌ها مانند تنیس یا دوچرخه‌سواری، اثر محافظتی و درمانی بهتری بر سلامت ما می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها