مدیرعامل ورشکسته شرکت که به بهانه فروش اینترنتی محصولات، کلاهبرداری کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۹۹۱۳۶۵

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با حضوردر پلیس فتای استان خراسان رضوی از مدیر یک شرکت به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: وقتی از دوستانم شنیدم که موادخوراکی را اینترنتی از شرکت‌ها با قیمت پایین‌تر از بازار می‌خرند و سپس به مغازه‌داران و مردم می‌فروشند و سود خوبی هم نصیبشان می‌شود، وسوسه شدم و از شرکتی که در آن کار می‌کردم، استعفا کردم.

وی ادامه داد: پس از بررسی سایت چند شرکت تولیدی، سرانجام با شرکتی که در شهر اردبیل فعالیت داشت، اینترنتی مکاتبه کرده وسفارش خرید دادم. در ادامه ده میلیون تومان به حساب مدیر شرکت واریز کردم و قرار شد چند هفته دیگر کالاهای خریداری شده را برایم به مشهد ارسال کند. اما هر چه منتظر شدم خبری نشد. به شرکت مورد نظر رفتم که متوجه شدم این شرکت دو تا سه ماهی است ورشکسته شده و فعالیت نمی‌کند اما سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت فعال است. همان جا متوجه شدم از من کلاهبرداری شده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتای استان خراسان‌رضوی برای دستگیری متهم آغاز و او چند روز پیش بازداشت شد . متهم میانسال با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: سال‌ها شرکتم فعالیت داشت اما چند ماه پیش ورشکسته شدم. به پیشنهاد مدیرفروش شرکت قرار شد سایت اینترنتی فروش شرکت را مسدود نکنیم تا شاید از این طریق بتوانیم محصولات مانده را بفروشیم و پول بدهکاران را بپردازیم. فقط همین یک نفر پول به حسابم واریز کرد و وسوسه شدیم این پول را برداشت کردیم اما سفارشات او را ارسال نکردیم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دراین‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم تحقیقات ازاو در حالی ادامه دارد که ماموران احتمال می‌دهند متهم دست به کلاهبرداری‌‌های دیگری زده باشد که تحقیقات از مدیر شرکت ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها