پس از آنکه پپ گواردیولا گفت به پایان دوران مربیگری‌اش نزدیک شده، درباره آینده او حرف و‌ حدیث‌های زیادی شکل گرفته که یکی از آنها احتمال ریاست این مرد 45 ساله در باشگاهی است که پرافتخارترین سرمربی تاریخ آن محسوب می‌شود. در واقع این چیزی بود که فابیو کاپلو، سرمربی ایتالیایی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به آن اشاره کرد.
کد خبر: ۹۸۷۰۲۷

گواردیولا اما احتمال ریاستش در بارسلونا را رد کرد. سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر وستهام در جام حذفی انگلیس، درباره اظهارات اخیر سرمربی پیشین خود در تیم فوتبال رم گفت: من خوش‌شانس بودم که یک مربی مانند کاپلو داشتم اما مایلم به او بگویم که من هرگز رئیس بارسلونا نخواهم شد. این پست را از قبل برای جرارد پیکه کنار گذاشته‌اند!

گواردیولا در ادامه درباره اظهارات اخیرش درخصوص نزدیک شدن به پایان دوران مربیگری‌اش شفاف‌سازی کرد. وی افزود: شما می‌توانید هرچه می‌خواهید درباره آن مصاحبه‌ای که انجام دادم، بپرسید و من هم جواب‌تان را خواهم داد. من در آن مصاحبه گفتم که قرار نیست تا 60 سالگی مربیگری کنم. البته من هنوز 45 ساله‌ام. پس قرار نیست که تا دو سه سال دیگر بازنشسته شوم. من شغلم را دوست دارم و در تیمی فوق‌العاده برای انجام کارم قرار دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها