زن 40 ساله قربانی بدهی شوهر شد

زن 40 ساله قربانی بدهی 70 میلیونی شوهرش شد. پسر طلبکار وقتی نتوانست مرد فراری را پیدا کند، همسر او را کشت.
کد خبر: ۹۸۶۲۳۴

به گزارش جام‌جم، ساعت 2 بامداد دوشنبه ماموران پلیس آگاهی شهرستان زهک سیستان و بلوچستان در جریان تیراندازی در یکی از محله‌های این شهر قرار گرفتند. با حضور تیم پلیس در محله موردنظر مشخص شد، نیمه‌شب صدای شلیک دو گلوله از خانه‌ای شنیده شده و اهالی، پلیس را باخبر کرده‌اند.

ماموران پس از ورود به خانه مورد نظر با جسد زن 40 ساله‌ای روبه‌رو شدند که بر اثر اصابت دو گلوله به بدنش به قتل رسیده بود. ماموران با شروع تحقیقات متوجه شدند شوهر این زن با مردی به‌نام سلیم اختلاف حساب داشته و از مدتی قبل ناپدید شده بود. سلیم هم چند بار برای یافتن بدهکار مقابل خانه او آمده و زن 40‌ساله را تهدید کرده بود.

با کشف این سرنخ احتمال قتل توسط سلیم مطرح شد و ماموران راهی خانه او شدند، اما مرد 32 ساله همزمان با قتل ناپدید شده بود. این موضوع احتمال قتل توسط او را قوت بخشید.

جست‌وجو‌ها در این‌باره ادامه داشت تا این‌که در کمتر از 24 ساله سلیم در زهک شناسایی و دستگیر شد.

مرد جوان در بازجویی به قتل اعتراف کرد و گفت: با شوهر این زن معامله می‌کردم و او در جریان این معامله‌ها 70میلیون تومان به من بدهکار شد. چند بار از او خواستم بدهی‌اش را بپردازد، اما او فرصت می‌خواست تا این‌که یکباره ناپدید شد. می‌دانستم که همسرش از مخفیگاه او اطلاع دارد، به همین خاطر سراغ او رفتم که منکر اطلاع از شوهرش شد. شب حادثه همراه دوستم با تهیه اسلحه نیمه‌شب وارد خانه شدیم. با تهدید زن 40‌ساله خواستم مخفیگاه شوهرش را لو بدهد که بازهم منکر شد. من هم عصبانی شده و با شلیک دو گلوله به سرش، او را کشتم. سرهنگ محمد محمدی‌منش، فرمانده انتظامی شهرستان زهک در این‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل همدستش هم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. تحقیقات از متهمان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها