خیلی‌ها سحر جعفری‌جوزانی را با بازی در آثار کمدی و برخی کارهای مهران مدیری، همچون نقطه چین، گنج مظفر و قهوه تلخ می‌شناسند، اما جوزانی بیش از هر کارگردان دیگری در کارهای پدر فیلمسازش، مسعود جعفری‌جوزانی بازی کرده و ترکیبی از نقش‌های کمدی و جدی را در آثار او تجربه کرده است. تازه ترین حضور سحر جعفری‌جوزانی در فیلم‌های پدر، مربوط به پشت دیوار سکوت است.
کد خبر: ۹۸۶۱۹۵

به گزارش جام‌جم، نسخه‌ای از پشت دیوار سکوت به عنوان جدیدترین فیلم مسعود جعفری‌جوزانی، روز گذشته به دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه شد تا کار توسط هیات انتخاب بازبینی شود.

علاوه بر سحر جعفری‌جوزانی، بازیگرانی چون امین تارخ، رویا تیموریان، پرویز پورحسینی، فریبا متخصص، آرمان درویش، مهدی احمدی، بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، حسین پاکدل، سیما تیرانداز، سیامک صفری و محمدرضا شریفی‌نیا در این اثر اجتماعی بازی می‌کنند. سحر جعفری‌جوزانی پیش از این فیلم در برخی آثار مسعود جعفری‌جوزانی همچون ایران برگر، شیر سنگی، یک مرد یک خرس و در چشم باد بازی کرده بود و برای بازی در بلوغ هم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شده بود.

پشت دیوار سکوت فیلمی با موضوع ورود خون‌های آلوده به کشور است که باعث ابتلای برخی افراد به بیماری ایدز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها