فرهاد اصلانی و مریلا زارعی، از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین بازیگران سال‌های اخیر سینمای ایران هستند که آثار ماندگاری در کارنامه دارند. اصلانی را با فیلم‌هایی چون عصر یخبندان، دوران عاشقی، پل چوبی و قصه‌ها به یاد می‌آوریم و زارعی را هم با آثاری مثل بادیگارد، چ، شیار 143 و دست‌های خالی می‌شناسیم. این دو بازیگر تاکنون در پنج اثر ـ چهار فیلم و یک سریال تلویزیونی ـ‌ با هم همکاری کرده‌اند که آخرین آنها را قرار است در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ببینیم.
کد خبر: ۹۸۵۳۳۵

به گزارش جام‌جم، فرهاد اصلانی و مریلا زارعی تاکنون در آثاری چون پلیس جوان ساخته سیروس مقدم، عشق فیلم به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده، خرس ساخته خسرو معصومی، دختر به کارگردانی رضا میرکریمی و زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده، با هم همکاری داشتند. آخرین همکاری اکران شده آنها فیلم دختر است که نقش یک برادر و خواهر دورافتاده از هم را بازی می‌کردند. اصلانی برای بازی در این فیلم، جوایزی از جشنواره‌های جهانی به دست آورد.

آخرین همکاری این دو در فیلم زیر سقف دودی، تازه‌ترین ساخته پوران درخشنده است؛ فیلمی درباره موضوع طلاق عاطفی که این روزها محمدرضا دلپاک مشغول صداگذاری آن است. کارن همایونفر هم همزمان موسیقی این فیلم را می‌سازد.

بجز فرهاد اصلانی و مریلا زارعی، بازیگران دیگری چون بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت‌دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب‌صفوی و فرشید زارعی‌فرد در «زیر سقف دودی» بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها