سونی در سال گذشته با اکسپریا XZ توانست به خوبی بدرخشد، به نظر می رسد در سال ۲۰۱۷ نیز شاهد سری جدیدی از گوشی های هوشمند سونی باشیم.
کد خبر: ۹۸۴۲۰۵
تصاویر لو رفته از سونی اکسپریا XZ ورژن ۲۰۱۷

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، تصاویر لو رفته‌ای از سونی اکسپریا XZ ورژن ۲۰۱۷ لورفته است که در این تصاویر که بسیار تار و محو است می توان تفاوت هایی در ظاهر و طراحی این دستگاه جدید مشاهده کرد. در تصاویر محو لو رفته دیده می شود که این دستگاه دارای صفحه نمایشی متفاوت است و دارای صفحه نمایش لبه به لبه و خمیده است که گویی صفحه نمایش این دستگاه تا گوشه های بدنه نیز کشیده شده است.

تنها چیزی که می توان با اطمینان در رابطه با این دستگاه گفت این است که ورژن ۲۰۱۷ اکسپریا XZ دارای صفحه نمایشی لبه به لبه است و هم چنین از ضخامت کمی نیز برخوردار است.

در رابطه با دکمه هوم این دستگاه نمی توان نظری داد و در این تصویر می توان در رابطه با اسپیکر ها و دوربین جلو این دستگاه نیز صحبت کرد، در دوربین جلو این دستگاه ویژگی منحصر به فردی دیده نمی شود.

همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، دکمه هوم فیزیکی در روی صفحه نمایش این دستگاه مشاهده نمی شود و این احتمال می رود که دکمه ای در پشت این دستگاه قرار بگیرد که حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن تعبیه شود.

انتظار نمی رود که اکسپریا XZ ورژن ۲۰۱۷ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود، این کمپانی ژاپنی معمولاً محصولات جدید در رابطه با دنیای گوشی های هوشمند را در نمایشگاه MWC یا Mobile World Congress رونمایی می کند.

اطلاعات درز کرده از این دستگاه در همین حد بوده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که کمپانی سونی چه اطلاعاتی را به صورت رسمی در رابطه با این دستگاه ارائه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها