در کنار طراحی و عرضه گوشی های جدید، سونی مجموعه ای از تجهیزات اکسپریا را هم در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این محصولات که برای کمک به کاربران و تعامل با آن ها ساخته شده، به روش های معنا دار تری طراحی شده اند.
کد خبر: ۹۷۸۷۶۷
۳ محصول جذاب سونی برای تعامل بیشتر با انسان در سال ۲۰۱۶

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، این محصولات که شامل Xperia Eye ،Xperia Projector و Xperia Agent می شوند، یک سری دستگاه متصل به هم هستند، که البته در گذشته ایده های مشابه به آن ها دیده شد. در ادامه قصد داریم نگاه دقیق تری به این محصولات بیاندازیم.

Xperia Eye

این محصول یک لنز دوربین جمع و جور و wide-angle است که به کاربران اجازه می دهد تا آن را مانند لباس بر تن کنند. این فناوری سنسور دوربین تصویر Exmor سونی را در کوچک ترین شکل آن به ارمغان می آورد.

The Eye دارای یک لنز توپی ۳۶۰ درجه با میدان دید طبیعی است که می تواند به صورت خودکار و با استفاده از صورت و صدا عکس برداری کند. هنوز طراحی نهایی این محصول مشخص نیست، اما اگر مانند همینی باشد که در تصویر می بینیم، خبری از ظرافت در آن نخواهد بود.

به نظر می رسد که این محصول شبیه به دوربین Autographer باشد، که هیچ گاه از جایگاه بالایی در میان کاربران برخوردار نبود. بنابراین تلاش سونی برای جذاب تر کردن این محصول می تواند جالب و دیدنی باشد.

Xperia Projector

در پروژکتور اکسپریا همه چیز در مورد تحریک ارتباطات از طریق یک رابط تعاملی است. جزئیات کمتری در مورد این پروژکتور نسبت به چشم وجود دارد اما گفته می شود که این دستگاه به لمس، صدا و حرکات، مانند گوشی های هوشمند پاسخ نشان خواهد داد.

این دستگاه کمی بزرگ تر از چشم به نظر می رسد و طراحی نسبتا خذاب و خیره کننده ای دارد.

Xperia Agent

آخرین محصول این زنجیره، Xperia Agent نام دارد که یک دستیار شخصی است. این محصول به صدا و حرکات پاسخ می دهد، و می تواند به شما اطلاعات مفیدی ارائه کند. هم چنین می تواند در برقراری ارتباط با دیگران و کنترل بر روی لوازم خانگی به شما کمک نماید.

این محصول دارای یک دوربین و صفحه نمایش پروژکتوری است، و می توان از آن بر روی سطوح صاف استفاده نمود. این محصول هم مانند دیگر محصولات به تکنولوژی صوتی واکنش نشان می دهد و احتمالا از آن های دیگر هم بزرگ تر باشد.

آن چه در طراحی فعلی این محصول مشاهده می کنید، کمی شبیه به یک قهوه ساز است، اما ممکن است محصول نهایی متفاوت باشد.

سونی اعلام نکرد که این محصولات چه زمانی راهی بازار خواهند شد. پس با اطالاعات تکمیلی این سه محصل، با ما همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها