یکی از مدیران این شرکت خبر داد

راه اندازی خط تولید شرکت ایسوس در ایران

یکی از مدیران ایسوس در ایران اعلام کرده است این کمپانی به زودی با احداث خط تولید، یکی از محصولات خود را در داخل کشور تولید خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۲۹۴۰
راه اندازی خط تولید  شرکت ایسوس در ایران

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، سعید بوذری در نشستی خبری از حضور این تولید کننده ی تایوانی رایانه و تجهیزات جانبی آن در ایران با هدف تولید خبر داده و اعلام کرده است شرکت ایسوس قصد دارد به زودی یکی از محصولات خود را در ایران تولید کند. به گفته ی وی این کار کاهش خروج ارز از کشور را در پی خواهد داشت.

بوذری اذعان داشته است: «برند ایسوس از 10 سال پیش وارد بازار ایران شد و در حوزه‌ های لپ‌تاپ و رایانه های رومیزی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و حتی روبات خانگی تولیداتی دارد».

این مدیر ایسوس در ایران، ارائه اطلاعات بیشتر را به زمان دیگری موکول کرده و گفته است جزئیات خط تولید یا مونتاژ و مدل کالای مورد بحث، پس از عملیاتی شدن تولید داخلی اعلام می‌ شود.

به گفته وی، کمپانی ایسوس برای از بین بردن خطای انسانی و کاهش 50 درصدی مصرف انرژی، از خط تولیدی اختصاصی با 180 نوآوری بهره می برد. بنا بر اظهارات بوذری، این برند تایوانی در کشور تایوان مقام اول تجهیزات رایانه را دارد و در سال 2017 بیشتر بر بخش گیم متمرکز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
منوچ
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
۰
۰
ایسوس بسوز !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها