ایسوس در مراسمی مادربوردهای سری Z170 خود را معرفی کرد که مبتنی بر پردازنده جدید اسکای لیک اینتل ساخته شده‌ است.
کد خبر: ۸۲۸۸۷۱
معرفی مادربوردهای سری Z170 ایسوس

در این مراسم که 19 مرداد برگزار شد به علاوه از امکانات و فناوری‌های جدید و انحصاری به‌کار رفته در کارت‌های گرافیک ایسوس هم رونمایی شد.

مادربوردهای سری Z170 با پشتیبانی از پردازنده‌های 14 نانومتری Skylake، امکان بهره‌گیری از حافظه‌های DDR4، DDR3L و اسلات PCIe 3.0 را فراهم می‌کند.

این مادربوردها در دو رده خانگی و حرفه‌ای (ROG) عرضه شده‌ است. وجود 10 عدد پورت USB 3.1، کارت شبکه بی‌سیم با پشتیبانی از استاندارد 802.11ac با دو باند فرکانسی برای اتصال به شبکه‌های وایرلس (Wi-Fi)، پشتیبانی از BlueTooth 4.0 و همچنین پشتیبانی از رابط‌های ذخیره‌سازی پرسرعت نظیر M.2/NVMe، از ویژگی‌های قابل ملاحظه رده خانگی مادربوردهای سری Z170 است.

علاوه بر این، ویژگی‌هایی همچون پنج روش بهینه‌سازی (OC Design ،(5-Way Optimization و LAN Guard در این رده از محصولات وجود دارد.

فناوری ASUS Pro Clock و TPU نیز در این مادربوردها استفاده شده که باعث بهبود اورکلاکینگ و نیز پایداری بهتر سیستم شده است.

سری Z170 در حوزه مادربوردهای حرفه‌ای با دو زیر مجموعه MAXIMUS و GAMING پا به عرصه رقابت گذاشته است. سری MAXIMUS شامل مدل‌های EXTREME ،RANGER، HERO و GENE بوده و سری گیمینگ نیز شامل دو مدل Z170 PRO GAMING و Z170i PRO GAMING است.

این مادربوردها امکانات بسیار زیاد و بی‌نظیری را برای حرفه‌ای‌ها و گیمرها به ارمغان آورده است که از آن میان می‌توان به مدار تغذیه هوشمند و پرقدرت، نرم‌افزارهای جانبی با کاربردهای خاص و کارت صدای حرفه‌ای اشاره کرد.

در این سری از مادربوردها از قطعات با کیفیت بالا استفاده شده است که امکان اورکلاکینگ را در بالاترین سطح ممکن در اختیار کاربرهای حرفه‌ای قرار می‌دهد.

در مادربوردهای سری گیمینگ نیز امکانات بسیاری در حوزه شبکه برای استفاده گیمرهای حرفه‌ای فراهم شده است.

در این مادربوردها برای افزایش سرعت در انتقال اطلاعات، از پورت USB 3.1 و حافظه‌های M.2 و NVMe استفاده شده است.

در مراسمی که برای معرفی این محصولات برگزار شد، اورکلاکرهای مطرح جهان مادربورد MAXIMUS VIII RANGER را اورکلاک و برای خود رکورد ثبت کردند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها