رییس کمیسیون اقتصادی در گفتگو با جام جم آنلاین اعلام کرد:

40 درصد احکام برنامه ششم بررسی شده/ دولت مکلف به راه اندازی سامانه ثبت حقوق

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

بودجه96 منسجم تر از گذشته اما نامتناسب !

بودجه سال 96 علی رغم زحمات دولت همچنان 30 درصد از درآمد آن وابسته به نفت است و منابع و مصارف پیش بینی شده در این بودجه چندان متناسب نیست.
کد خبر: ۹۸۲۰۳۰
بودجه96  منسجم تر از گذشته اما نامتناسب !

"سید مرتضی خاتمی" نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود استان زنجان در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین بودجه سال آینده را در مجموع منسجم‎تر از سال گذشته دانست و تخصیص اعتبار به حوزه بهداشت و درمان را مناسب برشمرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بجز کاستیهایی در برخی ردیف‎ها و دانشگاهها بودجه بخش سلامت نسبتا خوب دیده شده، لذا در مورد کاستی‎ها در جلسه‎ای با مسئولان برنامه و بودجه – اعضای محترم کمیسیون و نیز مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بحث و بررسی و پیشنهاداتی ارایه شد.

عضو فراکسیون مستقلین خانه ملت خاطرنشان کرد: با این حال بودجه پیش بینی شده دولت در حوزه سلامت ایده آل نیست اما نسبتا مناسب ارزیابی می‎شود.

در ادامه گفتگو، نایب رییس اول کمیسیون بهداشت درمان مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی بر رویکرد کمیسیون نسبت به تخلفات پیش آمده در بخش درمانی کشور ابراز داشت: اعتقاد داریم کمیسیون باید نقش نظارتی بیشتر و برجسته تری نسبت به ادوار پیشین مجلس ایفا کند.

وی افزود: خوشبختانه در مقایسه با سایر دستگاه‎ها، وزارت بهداشت از ضریب تخلفات کمتری برخوردار بوده ولی به هر حال لازم است کمیسیون به عنوان بخشی از نمایندگان محترم مجلس که؛ نظارت یکی از رسالتهای اصلی آنها است اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشد. لذا ما در رابطه با نظارت تدابیری را در کمیسیون اندیشیده‎ایم.

خاتمی پیرامون حواشی موسوم به چالش مانکن که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود، به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: شما بعنوان رسانه و ما بعنوان نماینده مردم باید بر مسایل مستند مستدل و محوری متمرکزشویم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها