اختصاص بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال‌زایی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال برای نخستین بار در بودجه، برای اشتغال اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی تحت عنوان سیاست های شورای اشتغال پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۸۱۶۱۹
اختصاص بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال‌زایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی ربیعی پیش از ظهر جمعه در بیست و دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با اظهار تأسف از اینکه برخی در کشور، آمارهای رسمی را زیر سوال می برند، اظهار کرد: ۷۰۰ هزار شغل در سال ۹۴ در کشور ایجاد شد.

ربیعی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ میلیون کارگر حاشیه نشین شهری که تحت هیچ حمایتی نبودند بیمه شده اند، افزود: تا پایان بهار سال ۹۶، تمام خانواده های دارای دو معلول و به بالا صاحب خانه می شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دولت یازدهم تلاش ها به سمت و سوی فقرزدایی و کاهش فاصله طبقاتی بود، اظهار کرد: با اطمینان می توان گفت سال ۹۶، سال جهش اقتصادی و اجتماعی در کشور است.

وی با اشاره به دنبال کردن استراتژی سه گانه در سیاست خارجی، عنوان کرد: گسترش منافع ملی در منطقه، افزایش قدرت ملی و کم اثر شدن توطئه های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و منزوی کردن آنها و نیز شکوفایی اقتصاد از نتایج اقدامات مثبت در بخش سیاست خارجی است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امسال برای اولین بار در بودجه برای اشتغال ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار تحت سیاست های شورای اشتغال پیش بینی شده است، تصریح کرد: از ۷۰۰ هزار فرصت شغلی که در سال گذشته ایجاد شد، اکثر این فرصت ها در شرکت های خرد و بنگاه های حدود ۱۰ نفر محقق شد.

ربیعی با اشاره به پیگیری طرح اشتغال فراگیر ضد فقر با بودجه یک ونیم میلیارد دلاری، عنوان کرد: با اجرایی شدن برنامه های این طرح و ایجاد اشتغال به صورت کوتاه مدت در زندگی مردم تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
احمد
Germany
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
اقای وزیر محترم دلخوش جوانان این امار و ارقام نیست چون بیشتر جوانان تحصیل كرده هنوز بیكار هستن!
این 700 هزار شغلی كه ایجاد كردید برای كسانی بوده كه جایی شاغل بودن ولی به دلیل اینكه فرصت شغلی خوبی كه براشون ایجاد كردید و سابقه كاری كه داشتن در ازمون های قبول شدن!!!!!!!!!!!!!!!
قانون استخدامی های رو بررسی كنید و عوض كنید كه كسی جایی شاغل باشه حق شركت در ازمون رو نداشته باشه!
احمد
Germany
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
تشكر كه نظر بنده رو حذف كردید

نیازمندی ها