چهار مرد که به بهانه فروش سکه‌های قدیمی‌ و عتیقه کلاهبرداری می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۸۱۴۱۷

به گزارش جام‌جم،‌دادخدا سالاری، دادستان عمومی‌وانقلاب مرکز استان کرمان در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضوردر دادسرا، شکایت کردکه افرادی‌ناشناس با اغفال وی و شگردهای متقلبانه به بهانه فروش عتیقه و سکه‌های قدیمی، مبالغی کلان از وی کلاهبرداری کرده‌اند. در پی تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم دادسرای عمومی‌ و انقلاب کرمان، تحقیقات پلیسی ادامه یافت و متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند .

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان فراری با سرقت مدارک شناسایی از داخل خودروها و نیز خرید اسناد هویتی و اجاره‌ای از افراد، در چند شهر فعالیت مجرمانه داشته و با افتتاح حساب بانکی با مدارک جعلی، افراد زیادی را با وعده فروش عتیقه و سکه‌های قدیمی ‌اغفال و از آنها مبالغ کلانی کلاهبرداری کرده‌اند.

سالاری یادآورشد: جست‌وجوها برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا این‌که ماموران در این ارتباط چهار مرد رادستگیر کردند.

وی اضافه کرد: تاکنون چند حساب بانکی که متهمان با اسناد سرقتی افتتاح کرده و از این حساب‌ها سوءاستفاده می‌کردند، مسدود شده است. متهمان در بازجویی اعتراف کرده اندکه به بهانه فروش عتیقه و سکه‌های قدیمی‌، دست به کلاهبرداری زده اند . آنها برای ادامه تحقیقات روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها