اگر از علاقه‌مندان به هدست های واقعیت مجازی و بویژه مدل Gear VR ساخت مهندسان کمپانی سامسونگ هستید، باید بگوییم که این شرکت کره ای در حال ساخت دو مدل جدید از این هدست هاست که قرار است در آینده ای نه چندان دور معرفی شود.
کد خبر: ۹۸۰۲۴۶
سامسونگ به زودی از دو عینک واقعیت مجازی جدید رونمایی می‌کند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک‌شات، این مسئله از زبان سانگ-هون هانگ، نایب رئیس کمپانی سامسونگ در نشستی تحت عنوان Virtual Reality Summit مطرح شد و این یعنی هیچ شک و تردیدی در تحقق این گفته وجود نخواهد داشت.

هانگ در این رویداد که در خصوص فناوری واقعیت مجازی و در شهر سن دیگو برگزار شد، از طرح و برنامه های کمپانی سامسونگ برای آینده سخن گفت و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار علاقه مندان قرار داد.

به گفته هانگ، یک هدست واقعیت مجازی با نام Gear VR 2 در دست ساخت است که در ظرف چند هفته آینده رونمایی خواهد شد و دیگری Gear VR3 نام دارد که زمان معرفی آن، سال 2017 خواهد بود.

شنیده ها حاکی از این است که مدل دوم در یکی از نمایشگاه های بزرگ دنیای فناوری به نام های CES و یا MWC که در سال 2017 برگزار خواهند شد، رونمایی و در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

وی همچنین عنوان کرد که مهندسان این شرکت، طراحی و توسعه دو موتور واقعیت مجازی جدیدی را نیز آغاز کرده اند که البته باید منتظر ماند و دید که آیا نیازی به تولید دو موتور جداگانه خواهد بود یا خیر.

از طرفی دیگر، به نظر می رسد که این غول کره ای نیم نگاهی نیز به ساخت چند محصول مرتبط با فناوری واقعیت افزوده دارد. هانگ در این خصوص گفت: "تکنولوژی واقعیت افزوده توجیه اقتصادی و درآمدی بیشتری را برای سامسونگ خواهد داشت و این مسئله ایست که ما در حال کار و برنامه ریزی بر روی آن هستیم."

هنوز به طور دقیق مشخص نشده که سامسونگ تولید چه محصولی و یا محصولاتی مبتنی بر این تکنولوژی را در سر دارد و باید منتظر ماند و دید که در سال 2017 چه اتفاقاتی خواهد افتاد و سامسونگ با چه گجت های ویژه علاقه مندان به روی صحنه خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها