با این که عینک‌های لوکس و خیال انگیز واقعیت مجازی از همان ابتدای ارائه با قیمت‌هایی گزاف در دسترس کاربران قرار داشته است ، آن گونه که انتظار می رفت نتوانسته‌ جای خود را بین کاربران باز کند ؛ با توجه به این موضوع سوال پیش می آید که چرا عینک‌ تولید شده توسط شرکت سونی تنها محصولی است که توانسته برخلاف رقبای متنوع و متعدد خود موفق گردد؟
کد خبر: ۹۶۵۷۲۲
پلی‌استیشن VR ؛ پلی بین دنیای واقعیت مجازی و کاربران +عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از نیوز ریپابلیک، ارزان‌تر بودن عینک پلی استیشن وی آر 399 دلاری از عینک‌های اچ تی سی وایو (HTC Vive) و اکولوس ریفت (Oculus Rift) با قیمت‌های به‌ ترتیب 799 و 599 دلار و تجربه بی‌نظیر سونی در عبور از مرزهای بازی‌های رایانه‌ای و سفر به محدوده فیلم‌ها و سینما ، موزیک و بیش از آن، این شانس را برای عینک‌ واقعیت مجازی سونی فراهم کرده است که در همه جای دنیا این فناوری را به داخل منازل و جمع خانواده ها بیاورد.

علاوه بر این می توان به وجود بیش از 40 میلیون دستگاه کنسول بازی PS4 در خانه‌های مردم سراسر جهان اشاره داشت که سبب می شود انتخاب عینک‌ پلی استیشن وی آر را در برابر تجهیزات گران‌قیمت واقعیت مجازی دیگر که نیاز به رایانه‌هایی با قیمت‌های گزاف دارند ،‌ تصمیم‌گیری عاقلانه به نظر برسد!

«ریچارد مارکس» مهندس و پژوهشگر ارشد سونی می‌گوید: "تنها کاری که باید برای راه‌اندازی پلی استیشن وی آر بکنید، این است که آن را به پلی استیشن 4 وصل کنید. آسانی استفاده و در دسترس بودن این وسیله از بزرگترین امتیازات آن است که می‌تواند آن را در بازار مصرف جا بیاندازد. ما مدت‌ها است که در زمینه بازی‌های رایانه‌ای پیشتاز هستیم و به این دلیل که این "عینک" ساخت گروه پلی‌استیشن است، پس باید مطمئن باشید که در دراز مدت کاربردهای بسیاری فراتر از بازی‌های رایانه‌ای برایش یافته خواهد شد."

برای این بازی ها می توانید از عینک وافعیت مجازی سونی استفاده کنید و لذت ببرید.

BATHMAN: ARKHAM VR

BATTLZONE

VR WORLDS

STAR WARS

STAR TREK

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها