در صورتی که پتنت جدید ثبت شده توسط نینتندو را باور کنیم، این شرکت در حال تولید هدست واقعیت مجازی برای کنسول مورد انتظار خود، Nintendo Switch است. بنابراین می‌توانیم بگوییم که کنسول جدید نینتندو می‌تواند به همراه هدست واقعیت مجازی روانه بازار شود.
کد خبر: ۹۷۹۷۳۷
نینتندو مشغول توسعه عینک واقعیت مجازی برای کنسول سوییچ است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،در صورتی که پتنت جدید ثبت شده توسط نینتندو را باور کنیم، این شرکت در حال تولید هدست واقعیت مجازی برای کنسول مورد انتظار خود، Nintendo Switch است. بنابراین می‌توانیم بگوییم که کنسول جدید نینتندو می‌تواند به همراه هدست واقعیت مجازی روانه بازار شود. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

نینتندو حق ثبت انحصاری این محصول را در خرداد ماه به ثبت رسانده و امروز خبر ثبت این پتنت در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده است. بر اساس نوشته‌های درج شده، «نمایشگری با قابلیت قرار گرفتن بر روی سر کاربر» در حال تولید بوده که کنسول نیز بر روی آن قرار می‌گیرد. تنها وسیله‌ی کنترل کاربر نیز پدهای Joy-Con کنسول خواهد بود.

در حالی که در این پتنت به وضوح به هدست واقعیت مجازی اشاره‌ای نشده اما در توضیحات این محصول آمده است که این نمایشگر می‌تواند زاویه‌ی دید کاربر را به وسیله‌ی لنزهای گنجانده شده افزایش دهد.

علاوه بر این، پتنت ثبت شده توسط نینتندو نشان می‌دهد که کنسول Switch این شرکت می‌تواند دارای نمایشگری لمسی باشد. وجود چنین نمایشگری از مهرماه و با انتشار ویدیوی کنسول شایعه شده بود اما نینتندو هیچ‌گاه آن را به طور رسمی تایید نکرد. این در حالی است که رئیس شرکت نینتندو بعد از انتشار ویدیوی معرفی کنسول بیان کرده بود که هنوز ویژگی‌های بسیار زیادی از کنسول در این ویدیو به نمایش در نیامده است.

بدون شک در زمان معرفی کامل از کنسول جدید شرکت نینتندو می‌توانیم اطلاعات جامع‌تری را نیز کسب کنیم. پتنت امروز در حالی در وب‌سایت‌های خبری انتشار یافته که آخرین خبرها از سخت‌افزار کنسول Switch نینتندو حاکی از این بودند که قدرت این کنسول نمی‌تواند حتی به نسخه‌ی معمولی پلی‌استیشن 4 نیز نزدیک شود و احتمالا شاهد قدرت پردازشی 1 ترافلاپ در کنسول مورد انتظار نینتندو خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها