هشدار آلمان به شهروندانش:

از یاهو استفاده نکنید

چند ماه پیش، یاهو اعلام کرد که سرورهای این شرکت هک شده و بیش از پانصد میلیون حساب کاربری به دست هکرها افتاده است. با این حال، این شرکت به تازگی اعلام کرده که گروه دیگری از هکرها به یک میلیارد حساب کاربری این شرکت دستبرد زده اند و به این ترتیب، بعید است گه هیچ یک از کاربران یاهو از دست هکرها در امان باشند.
کد خبر: ۹۷۹۷۱۴
از یاهو استفاده نکنید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این روزها رسوایی یاهو به اندازه ای بالا گرفته که مقامات آلمانی و به طور مشخص، نهاد امنیت سایبری این کشور اکنون از کاربران آلمانی یاهو خواسته تا از سایر سرویس های آنلاین ایمیل استفاده کنند. در بخشی از بیانیه این نهاد آمده "با توجه به موارد متعدد نقض امنیت کاربران، کاربران باید در انتخاب سرویس دهنده آتی خود دقت کنند و به هنگام تصمیم گیری، امنیت را نیز مد نظر قرار دهند."


در بخش دیگری از این بیانه آمده "سرویس دهنده های ایمیل آلمانی وجود دارند که مساله امنیت برایشان جدی است." استفاده یاهو از روش MD5 hash برای رمزگذاری اطلاعات دیگر روش کاربردی نیست و از این پس می توان آن را ناایمن دانست."


به این ترتیب، یاهو که زمانی غول دنیای اینترنت به شمار می رفت، این روزها دوران سختی را پشت سر می گذارد. ورایزن چندی پیش قصد داشت یاهو را خریداری کند، اما حال به نظر می رسد این شرکت در حال تجدید نظر در پیشنهاد خود است و از خرید یاهو منصرف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها