مرد افغان که به اتهام قتل زن ایرانی در زندان به سر می‌برد، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۵۹۲

به گزارش جام‌جم، ظهر 20شهریور سال گذشته کشف جسد زنی میانسال به کلانتری 160 خزانه گزارش شد. ماموران با حضور در آنجا و تحقیق از پسر مقتول متوجه شدند مردی که شب گذشته در خانه‌شان مهمان بوده دست به این جنایت زده و گریخته است. با گزارش این جنایت به بازپرس ایلخانی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات برای رازگشایی از این قتل آغاز شد .

در ادامه تحقیقات معلوم شد مهمان فراری یک مرد افغان بوده است. او مدتی بعد از سوی پلیس دستگیر شد.

با گذشت بیش از یک سال از این جنایت، او برای آخرین دفاع در جلسه بازپرسی شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران حاضر شد و با اعتراف به جنایت به قاضی پرونده گفت: شب حادثه در خانه‌ام بودم. بر اثر صدای گریه‌‌های فرزندم با همسرم دعوا کرده و از خانه بیرون زدم. همان موقع به یاد زن میانسال ـ مقتول ـ افتادم. برای حرف زدن با او به خانه‌اش رفتم تا کمی آرام شوم. آن شب پسرش رفت و در اتاقی خوابید. مقتول مدام صدای ضبط و تلویزیون را زیاد می‌کرد.

وی افزود: از او خواستم کنترل را به من بدهد تا سی‌دی را عوض کنم که توجهی نکرد. دعوایمان شد. او حتی یک سیلی به من زد. از دستم عصبانی شد و با برداشتن چاقویی از آشپزخانه به سمتم آمد و می‌خواست مرا زخمی کند. همان چاقو را از دستش گرفتم و از شدت عصبانیت چند ضربه به او زدم. چند روز بعد برای کار به ترکیه رفتم. شش ماه آنجا بودم که کار درستی پیدا نکردم. دوباره به تهران بازگشتم که دستگیر شدم.

متهم پس از آخرین دفاع به اتهام مباشرت در قتل عمد، روانه زندان شد. پرونده او با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا بزودی محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها