سروش رفیعی، شاه‌ماهی نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر خواهد بود. او تا نیم‌فصل بازیکن تراکتورسازی است و پس از آن می‌تواند تصمیم تازه‌ای بگیرد.
کد خبر: ۹۷۵۵۲۲

سربازی این بازیکن به پایان می‌رسد و اگر علاقه‌مند باشد می‌تواند یا در تراکتور بماند یا راهی تیم جدیدی شود. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس خواهان جذب این بازیکن است. تراکتورسازی هم می‌خواهد هر طور شده پول جور کند و این بازیکن را نگه دارد. رفیعی در سال‌های اخیر نتوانسته پول خوبی از فوتبال ایران در بیاورد و به همین دلیل در قرارداد جدید، برایش مسائل مالی اهمیت زیادی دارد. تازه‌ترین خبرها از وضعیت رفیعی حکایت از آن دارد که او با تغییر موضع، حالا اولویت اول خود را بازی در خارج از ایران اعلام کرده است. او اتفاقا با پیشنهادهایی هم روبه‌روست و باید بزودی پاسخ نهایی خود را به باشگاه‌های خارجی بدهد. رفیعی از سوپرلیگ چین پیشنهاد دارد، پیشنهادی که رقم مالی آن بسیار خوب است. دو باشگاه قطری هم خواهان جذب این بازیکن ملی‌پوش هستند که یکی از آنها باشگاه ام صلال است.

این باشگاه بختیار رحمانی را هم می‌خواست ولی او ترجیح داد در استقلال بماند. ام صلال جزو باشگاه‌هایی است که پول زیادی در فوتبال قطر نمی‌دهد ولی از آنجا که به دلار پول می‌دهد، می‌تواند از نظر مالی برای سروش بسیار خوب باشد. رفیعی فعلا گفته می‌خواهد پیشنهادهای خارجی‌اش را بررسی کند و پس از آن درباره آینده‌اش تصمیم بگیرد. رفیعی ابتدای امسال هم از باشگاه الشحانیه قطر پیشنهاد داشت ولی او سرباز بود و نمی‌توانست به لیگ قطر برود. هیچ بعید نیست رفیعی در فصل نقل و انتقالات راهی این کشور شود و برای یکی از تیم‌های قطری توپ بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها