پایان هفته با تصادفاتی مرگبار در جاده‌های کشور همراه بود. در چهار تصادف در استان‌های فارس، البرز و همدان 17 نفر کشته و 63 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۹۷۴۳۰۶

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 عصر پنجشنبه برخورد یک دستگاه پراید و نیسان وانت به پلیس راه اعلام شد. با حضور ماموران پلیس راه در محل حادثه در کیلومتر 15 جاده فسا به شیراز، مشخص شد خودروی پراید به علت شدت تصادف دچار آتش‌سوزی شده است. در این حادثه چهار سرنشین پراید زنده در آتش سوختند و یک نفر مجروح شد. کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پراید را علت این حادثه اعلام کردند.

7 کشته در تصادف پژو و تندر90

هفت ساعت بعد، در کیلومتر 150 جاده روستایی امامزاده اسماعیل در شمال استان فارس دو خودروی تندر90 و پژو 405 با یکدیگر برخورد کردند. در ادامه امدادگران اورژانس و ماموران پلیس راه در محل تصادف حاضر شده و متوجه شدند، در این تصادف هفت نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. چهار کشته حادثه، سرنشینان خودروی پژو و سه کشته دیگر سرنشین خودروی ال90 بودند. این تصادف به علت تجاوز به چپ خودرو 405 رخ داد.

تصادف صبحگاهی

در حادثه‌ای دیگر، ساعت 4 و 45 دقیقه صبح دیروز برخورد اتوبوس مسافربری، کامیون و پراید در لاین شمالی اتوبان کرج ـ قزوین، حوالی کوهسار به هلال‌احمر اعلام شد. بلافاصله چند تیم از امدادگران در محل حاضر شده و متوجه شدند در این تصادف، 46 نفر دچار آسیب‌دیدگی سطحی شده‌اند. شش نفر هم بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند. پس از امدادرسانی به مصدومان که اغلب مسافران اتوبوس بودند، عملیات نجات پایان یافت. کارشناسان پلیس راه نیز بررسی برای شناسایی علت حادثه را آغاز کردند.

حادثه‌ای که به خیر گذشت

حوالی ساعت 7 صبح جمعه 500 متر مانده به میدان امام حسن(ع) شهرستان همدان یک دستگاه اتوبوس ولوو با 40دانش‌آموز دختر پس از خروج از جاده و برخورد با درخت واژگون شد. این اتوبوس از خوزستان به سمت گیلان در حرکت بود و در این حادثه 15 دانش‌آموز مجروح شدند. تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، علت اولیه این حادثه بوده است. دانش‌آموزان برای اردو راهی خوزستان شده بودند که در مسیر برگشت دچار حادثه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها