هنوز آمار و ارقامی از نظرسنجی‌های صدا و سیما به دستم نرسیده است، اما براساس نظرسنجی‌های شبکه دو سیما و بازیگران این مجموعه، «هشت و نیم دقیقه» ـ که تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشتم ـ با اقبال خوبی مواجه شد و می‌توانیم شاخص رضایت را از صحبت‌های مردم احساس کنیم.
کد خبر: ۹۷۳۸۶۴

بدنه و ایده اصلی این فیلمنامه تا انتها، بر سه محوریت؛ جابه‌جا کردن گزارش مرگ، تعارض اخلاق و قانون و مقاومت‌ها و انگیزه‌های اخلاقی یک زن قرار داشت و باقی ماند. در واقع وقتی یک اثر به دفعات متعدد بازنویسی شود، انرژی و تلاش زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

برای بازنویسی‌های متعدد انرژی بسیاری صرف شد، اما با تمام تلاش‌های علی دادرس و آزیتا ایرایی، از بابک کایدان برای بازنویسی نهایی دعوت کردیم. گرچه همان ساختار اصلی قصه هشت و نیم دقیقه حفظ شد، اما به پیشنهاد آقای کایدان دیالوگ‌ها کوتاه و مفهومی‌تر به نگارش درآمد.

هنوز فضای فیلمنامه‌نویسی ما در قالب فضای سنتی و نگارش بین یک یا دو نفر پیش می‌رود و این در حالی است که در آن سمت دنیا روی یک فیلمنامه گروهی قوی درگیر قصه می‌شوند و در گروه‌های مختلف دیالوگ‌نویسی، قصه و پلان‌ها انجام می‌گیرد.

قطعا ثبات مدیریت نکته مهمی است و تصور می‌کنم کمک و حضور آقای صباح به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه بود که توانست این سریال ارتباط بهتری برقرار کند.

برای شخصیت یکتا قبل از حضور شبنم قلی‌خانی، با دو بازیگر دیگر قرارداد بستیم که بنا به دلایل شخصی باقی نماندند و نقش یکتا به خانم قلی‌خانی رسید و آشا محرابی ازجمله بازیگرانی بود که در مراحل آخر به گروه بازیگری ما اضافه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها