روستوف امشب در ورزشگاه کوچک خود، میزبان بایرن است

دروازه مونیخ؛ ‌پیش روی سردار ایرانی

در شبی که همه نگاه‌ها به بازی حساس آرسنال و پاری ‌سن ژرمن در ورزشگاه امارات است، چشم فوتبال دوستان ایرانی به ورزشگاه کوچک و 15 هزار نفری المپ ـ2 شهر روستوف دوخته شده؛ جایی که سردار آزمون و شاید هم سعید عزت اللهی می‌توانند در مصاف با ستاره‌های بایرن مونیخ خوش بدرخشند. سردار که حالا نامش در میان گلزنان رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان ثبت شده است، امشب انگیزه زیادی خواهد داشت تا پس از باز کردن دروازه اتلتیکو، دروازه بایرن، دیگر تیم قدرتمند این روزهای اروپا را هم باز کند. این بازی با وجود دو لژیونر ایرانی برای همه‌مان حال و هوای دیگری خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۱۳۴۱

آنچه در ادامه می‌آید، نگاهی است به رقابت‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا:

گروه A

آرسنال انگلیس ـ پاری ‌سن ژرمن فرانسه (ساعت 23:15)

‌لوگورتس لهستان ـ بازل سوئیس (ساعت 23:15)

خیال آرسنال و پاری ‌سن ژرمن از بابت صعود به مرحله حذفی راحت است، اما کدام تیم صدرنشین خواهد بود؟ این مهم‌ترین نکته مجهول در گروه A است؛ نکته‌ای که پاسخش شاید در پایان بازی حساس امشب در ورزشگاه امارات مشخص شود. بازی رفت آرسنال و پاری ‌سن ژرمن در پاریس 1ـ1 مساوی شده و تیمی که در بازی برگشت برنده شود، به احتمال فراوان به عنوان صدرنشین، راهی مرحله حذفی خواهد شد. در انتهای جدول هم دیدار ‌لوگورتس و بازل برای این دو تیم حساسیت خاص خودش را دارد. هر دو تیم یک امتیازی هستند و برنده مصاف امشب، می‌تواند جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورد.

گروه B

بشیکتاش ترکیه ـ بنفیکای پرتغال (ساعت 21:15)

ناپولی ایتالیا ـ دیناموکیف اکراین (ساعت 23:15)

هیجان در گروه B لیگ قهرمانان اروپا با توجه به رقابت نزدیک سه تیم ناپولی، بنفیکا و بشیکتاش در اوج قرار دارد. فعلا آبی پوشان شهر ناپل با هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر، صدرنشین گروه هستند و با توجه به این که امشب باید در خانه خود با دیناموکیف قعر جدولی بازی کنند، شانس بالاتری برای صعود دارند، اما در وودافون آره نای شهر استانبول غوغایی برپاست. بشیکتاش برای صعود باید بنفیکای پرتغال را شکست بدهد وگرنه شاید در پایان همین بازی مجبور شود، قید صعود به مرحله حذفی را بزند. بدون شک، هواداران دوآتشه بشیکتاش امشب دست به هر کاری خواهند زد تا تیمشان برنده این بازی حساس باشد.

گروه C

بورسیا مونشن گلادباخ آلمان ـ منچسترسیتی انگلیس(ساعت 23:15)

سلتیک اسکاتلند ـ بارسلونای اسپانیا (ساعت 23:15)

گرچه زد و خورد بارسا و منچسترسیتی با کسب یک پیروزی پرگل برای هر یک از دو تیم در دو بازی رفت و برگشت به پایان رسید، اما رقابت آنها برای صدرنشینی همچنان ادامه دارد. بارسا فعلا با 9 امتیاز صدرنشین است، اما کوچک‌ترین لغزشی از سوی این تیم در بازی امشب مقابل سلتیک، می‌تواند به قیمت از دست رفتن صدر جدول تمام شود. در آن سو اوضاع برای منچسترسیتی کمی پیچیده‌تر است. تیم پپ که مهمان مونشن گلادباخ است، در صورت برد صعود خود را قطعی خواهد کرد. با این حال، باخت هم موقعیت آنها را برای صعود به خطر می‌اندازد چراکه گلادباخ در امتیاز هفت با سیتی مساوی می‌شود.

گروه D

روستوف روسیه ـ بایرن مونیخ آلمان (ساعت 20:30)

اتلتیکو مادرید اسپانیا ـ آیندهوون هلند(ساعت 23:15)

دوباره روستوف، دوباره سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی. با وجود حضور بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در گروه D، آنچه برای فوتبال‌دوستان ایرانی از اهمیت بالاتری برخوردار است، عملکرد لژیونرهای ما در ترکیب تیم زردپوش روستوف خواهد بود. سردار دو هفته پیش دروازه اتلتیکو را در ویسنته کالدرون مادرید باز کرد و امیدواریم این بار در مصاف با تیم پرستاره بایرن مونیخ گلزنی کند. در این گروه صعود اتلتیکو و بایرن به مرحله حذفی قطعی شده و به احتمال فراوان هم تیم اسپانیایی صدرنشین خواهد ماند، اما در انتهای جدول هنوز یک علامت سوال وجود دارد؛ این که روستوف سهمیه لیگ اروپا را به دست می‌آورد یا آیندهوون.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها