بازیگر سریال «همسایه‌ها» گفت: همیشه دوست داشتم با غفوریان و رضویان کار کنم و همکاری با آنها برایم جذابیت دارد که در سریال همسایه‌ها به تحقق پیوست؛ زیرا آنها حرفه‌ای هستند.
کد خبر: ۹۶۹۸۸۹

حسین سلیمانی در گفت‌وگو با فارس افزود: «همسایه‌ها» سریالی فانتزی است که من نیز در این سریال نقش برادر مهران غفوریان را بازی می‌کنم.

بازیگر سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» درباره تکه‌کلام انتخابی برای این کاراکتر بیان کرد: بخش‌هایی از این شخصیت شبیه به خودم است و تا به حال شخصیتی مشابه به آن را بازی نکرده بودم. همچنین هنوز به تکه‌کلامی برای شخصیت‌ها فکر نکردیم. اگر دیدید که در «شاهگوش» برخی تکه‌کلام‌ها گرفت،‌ خواست مردم بود نه من و تجربه‌ای که برایم حاصل شد، این بود که هیچ‌گاه تکه‌کلامی را از خودم نسازم. در ادامه روند کار ممکن است تکه‌کلامی شیرین به‌ذهن بچه‌ها بیاید و از آن استفاده کنند و بعد از پخش و استقبال مخاطب به این نتیجه برسیم که بهتر است از آن استفاده کنیم.

وی درباره فضای این سریال بیان کرد: «همسایه‌ها» طنز بسیار شیرینی دارد و من برای اولین بار در چنین فضایی بازی می‌کنم. همچنین تمامی بازیگران به صورت ویژه در نقش‌هایشان ظاهر شده‌اند. این سریال اتفاق مبارکی در رسانه ملی است و مطمئنم از آن استقبال خواهد شد.

بازیگر سریال «چرخ فلک» از تجربه همکاری‌اش با غفوریان گفت: تا به حال در قالب بازیگر در تله فیلم «دلسپرده» با او همکاری کرده بودم و اولین بار است که غفوریان در سمت کارگردان و من نیز بازیگر سریال هستم. همیشه دوست داشتم با غفوریان و رضویان کار کنم و همکاری با آنها برایم جذابیت دارد، چراکه در ژانر خودشان افراد حرفه‌ای هستند. بازیگر سریال «زعفرانی» با اشاره به حضورش در سریالی طنز گفت: در این سال‌ها سریال «شاهگوش»، فیلم 360 درجه و... را در قالب طنز بازی کرده بودم، اما نوع و فضایی که در این سریال تجربه کردم، با آنها تفاوت بسیاری دارد. بداهه‌گویی‌های مهران غفوریان و جواد رضویان برخی اوقات باعث می‌شود تا چند برداشت ابتدایی، به دلیل خنده من کات داده شود و دوباره ضبط از سر گرفته شود. در حقیقت حضورم در این سریال کلاس بازیگری است که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدم.

این بازیگر که در سریال «پرستاران» به‌کارگردانی علیرضا افخمی نیز بازی کرده است،‌ در این‌باره گفت: در یکی از اپیزودهای این سریال در نقش افسر پلیسی بازی کردم که کاراکتری شیرین و لهجه‌ای لاهیجانی دارد و در خلال قصه یک زندانی را به بیمارستان می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها