برخی از رسانه‌ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مامور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است.
کد خبر: ۹۶۹۲۶۵
چه کسی درب منزل رحیمی را روی مامور سرشماری باز کرد؟ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، چند روز قبل بود که برخی از رسانه‌ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مأمور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است.

پشت پرده خبر حضور رحیمی در منزل

قصه از آنجایی شروع شد که برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی به نقل از یک خبرگزاری دولتی خبر فوق را بازنشر دادند؛ با مراجعه به خبر متوجه می شویم که این خبر صرفا از توئیت نامشخصی با عنوان مامور سرشماری، تهیه شده است و هنوز قصد صاحب این اکانت ناشناخته مشخص نیست که آیا نیت سوئی داشته یا به قصد شوخی این کار را کرده است.

این توئیت مدعی شد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق که طبق حکم دادگاه باید هم‌اکنون در زندان باشد، در خانه بسر می‌برد و هنگامی که برای سرشماری به درب منزل وی رفته است، خودش در خانه را باز کرده است.

پس از انتشار این توئیت بود که علیرضا زاهدیان معاون مرکز آمار ضمن تکذیب این خبر گفت: با مامور شایعه پراکن برخورد می‌کنیم.

یک خبرسازی و تبلیغاتی که هدف آن فضاسازی رسانه ای از هیچ بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
123
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
منظور شما از این خبر چی بود الان؟
رضا
-
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
اونی كه داره مدال میده را كی محاكمه و زندانی میكنید؟؟؟؟؟عامل 8 سال بدبختی و عقب افتادگی ایران و ایرانی
ح
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
البته بعید نیست كه ایشون تو خونه بوده باشن
روح الله
-
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
چرا اسم مامور رو محو كردین بزارید مردم مزدوران امریكایی رو بشناسند
محمد
-
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
آقا رضا اون شخصی كه داره مدال می ده عزیز دلی بود كه اگر تو پشت گوشاتو دیدی این شخصیت محبوب و دوست داشتنی را می بینی دوره ایشان یك دوره كاملا طلایی برای قشر فقیر جامعه بود

نیازمندی ها