بازیگرانی که با پیروزی ترامپ از آمریکا می روند

«رابرت دنیرو به شبکه جم پیوست!» این شوخی بامزه ای است که همان شب انتخابات آمریکا میان شبکه های مجازی ایرانی ها دست به دست می شود، موضوعش هم معطوف به علاقه رابرت دنیرو به مشت زدن توی صورت دونالد ترامپ است و البته رئیس جمهور شدن او. اما همین شوخی چالش مهمی را برای اهالی سینما در آمریکا به همراه داشت و آنهم تنفر هالیوود از رئیس جمهور جدید است.
کد خبر: ۹۶۸۸۱۲
بازیگرانی که با پیروزی ترامپ از آمریکا می روند

به گزارش جام جم آنلاین به غیر از چند سینماگر شناخته شده که از دونالد ترامپ حمایت می کردند تقریبا تمام هالیوود از نامزد دموکرات اعلام پشتیبانی کردند، البته ناگفته نماند که دلیل حمایت از هیلاری در آن مقطع میزان تنفرشان نسبت به دونالد ترامپ بود وگرنه چندان علاقه ای هم به نامزد دموکرات نداشتند.
در این میان جان وویت بازیگر قدیمی سینمای آمریکا و البته پدر آنجلینا جولی حسابی از نامزد جمهوری خواهان حمایت کرد و برایش چندین فایل ویدئویی ضبط کرد تا دوستدارانش را متقاعد کند به ترامپ رای دهند. بعد از آن شناخته شده ترین چهره حامی ترامپ بدون شک کلینت ایستوود بود.

پیرمرد دوست داشتنی هالیوود علنا اعلام کرد که ترامپ را به کلینتون ترجیح می دهد. شاید دور از ذهن نباشد چرا که این کارگردان و بازیگر هالیوود خیلی پیشتر در فیلم «گرن تورینو» اش به شکل تلویحی از همین سیاست های ضد مهاجرت ترامپ حمایت کرده بود.

این دو چهره را که کنار بگذاریم همه سینماگران مشهور هالیوود به انتقاد از ترامپ پرداخته بودند. بسیاری هم پا را فراتر از این گذاشتند و اعلام کردند که با پیروزی احتمالی این نامزد از این کشور خواهند رفت.

برایان کرانستون
برایان کرانستون هنرپیشه معروف تلویزیونی آمریکا که با سریال «بریکینگ بد» به شهرت بسیاری رسید یکی از اولین اشخاصی بود که شب انتخابات آمریکا اعلام کرد که با پیروزی ترامپ از این کشور خواهد رفت.

البته آنقدر پیروزی ترامپ برای او غیر قابل تصور بود که چنین ادعایی کرده بود او گفته بود: «بدون شک می خواهم بروم باور نمی کنم که ترامپ رئیس جمهور بشود و از خدا می خواهم که این اتفاق نیفتد.»

هر چند حالا برای انتظار کشیدن رفتن او زود است اما او یکی از چهره های مشهوری است که کم کم از این کشور خواهد رفت. برخی از رسانه ها مقصد بعدی این بازیگر را تورنتوی کانادا اعلام کرده اند.


ساموئل ال جکسون
بدون شک سیاست های ضد مهاجرت و البته اظهارنظرهای نژادپرستانه ترامپ به مذاق سیاهان آمریکا خوش نیامده است.

ساموئل ال جکسون هم از ین قاعده مستثنی نیست و این هنرپیشه هم پیش از انتخاب رئیس جمهور جمهوری خواه گفته بود: اگر ترامپ رئیس جمهوری امریکا بشود، به آفریقای جنوبی می روم.


لنا دلهام
هنرپیشه و خواننده آمریکای و البته دوست جدانشدنی تیلور سوئیفت که باید کم کم با دوستش خداحافظی کند چرا که او پیش از انتخابات گفته اگر ترامپ رئیس جمهور شود از آمریکا می رود. اما چیزی که او را در رفتن راسخ تر می کند تاکیدش بر رفتن در این جمله اش است: «می دانم بسیاری از افراد تهدید به رفتن کرده اند، ولی من واقعا می روم و جای زیبایی برای زندگی می شناسم؛ ونکوور.»


نوا کمپل
بازیگر کانادایی الاصل هالیوود هم اعلام کرده چمدانش را می بندد و به خانه پدری می رود. او می خواهد به کشورش بازگردد.


مایلی سایروس
خواننده پرحاشیه موسیقی آمریکا هم گفته قطعا از این کشور می رود، البته او مقصدش را اعلام نکرده است.


نی یو
شافر جیمز اسمیت (نی- یو) خواننده آمریکایی هم اعلام کرده مانند بسیاری از مشاهیر به کانادا می رود!


امی شومر
امی شومر هنرپیشه و کمدین معروف پار را فراتر از بقیه گذاشته و اعلام کرده است که برای رفتن به اسپانیا زبان اسپانیولی می آموزد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
روح الله
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
كلا وقت پاكسازی زامبی های امریكایی از قاره امریكاست و باید امریكای فلاكت بار رو نابود كرد و از نو ساخت///// .
حسین
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
به خدا تو دیوونه ای .
یوسف
-
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
۰
۰
همه شان میتوانند یك شب مهمان منزل ما بشوند.یك سه راهی هست كه در ان میوها ویا محصولات جالیزی میفروشندوفصلیست.اینها امریكایی هستند وهرگز افكارشان بكوتاهی فكر مانیست بهمین دلیل كشورشان امریكاست.
ناصر
-
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
آقا روح‌الله كی با هم بریم آمریكا رو نابود كنیم

نیازمندی ها