دومین شماره هشت پرسپولیس در راه تبریز

نوراللهی نیم فصل در تراکتورسازی

خیال نوراللهی از سرباز شدن راحت شد، حالا ساز جدید کوک کرده است

نیمکت‌نشین باشم، از پرسپولیس می‌روم

همین چند روز پیش بود که موضوع سرباز شدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه در خیلی از رسانه‌ها مطرح شد؛ این دو بازیکن فقط تا نیم‌فصل می‌توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند و در نیم‌فصل باید در یکی از تیم‌های نظامی بازی کنند.
کد خبر: ۹۶۸۵۶۹

این اتفاق در شرایطی افتاد که پس از بررسی لازم مشخص شد، دو واحد تحصیلی مانع سرباز شدن نوراللهی است و این بازیکن می‌تواند تا پایان فصل برای تیمش بازی کند.با این وضعیت و در شرایطی که مشکل سرباز شدن احمد حل شده، این بازیکن دارد ساز جدایی را کوک می‌کند. نوراللهی که از ابتدای فصل، فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرده است، به حرف‌های چند روز گذشته برانکو واکنش نشان داده و گفته، اگر قرار باشد روی نیمکت ذخیره‌ها پیچ شود، این تیم را ترک می‌کند. برانکو در یکی از گفت‌وگوهایش اعلام کرده بود، به همه بازیکنان تیمش نیاز دارد و اجازه نمی‌دهد، کسی از تیم جدا شود.

نوراللهی روش تهدید به ترک باشگاه را پیش گرفته و بدون شک با استفاده از این ابزار روی برانکو فشار می‌آورد تا با شروع رقابت‌های نیم‌فصل از او درترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کند. باید دید، برانکو به خاطر نوراللهی تغییری در سیستم تیمش می‌دهد یا این که با نیمکت نشین کردن این بازیکن، شرایط جدایی و البته سرباز شدن زود هنگام این بازیکن را فراهم می‌کند؟

نارضایتی برانکو از شایعات

سرمربی کروات پرسپولیس از این‌که شایعاتی در مورد سرباز شدن امید عالیشاه و احمد نوراللهی به گوش می‌رسد، بسیار شاکی است. برانکو معتقد است این حرف و حدیث‌ها، به تیمش لطمات جبران‌ناپذیری می‌زند و از این رو، از بازیکنانش خواسته به این شایعات هیچ توجهی نکنند.

از سوی دیگر، او با محمود خوردبین جلسه‌ای برگزار کرده و موضوع را جویا شده که خوردبین در این خصوص، ابراز بی‌اطلاعی کرده است. عالیشاه و نوراللهی تا به حال مرخصی دانشجویی داشتند، اما مدت مرخصی آنها تمام شده و باید کد خدمت گرفته و راهی سربازی شوند. شاید مسیر آنها به باشگاه تراکتورسازی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها