دومین شماره هشت پرسپولیس در راه تبریز

نوراللهی نیم فصل در تراکتورسازی

احمد نوراللهی با توجه به فرا رسیدن موعد سربازی راهی تراکتورسازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۹۹۶۳
نوراللهی نیم فصل در تراکتورسازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از "ورزش سه"، هافبک نیمکت نشین پرسپولیس با توجه به فرا رسیدن دوران سربازی در نیم فصل راهی تراکتورسازی خواهد شد تا 7 ماه از خدمت سربازی اش را در این تیم پشت سر بگذارد.


احمد نوراللهی که هم اکنون در دانشگاه مشغول به تحصیل است با توجه به اینکه یازدهمین ترم خود را پشت سر می گذارد نمی تواند از این تبصره برای دور ماندن از سربازی سود ببرد و باید در نیم فصل راهی تیمی نظامی شود. بر همین اساس با توجه به اینکه این بازیکن از کسری خدمت نیز سود می برد قادر خواهد بود با حضور در تیمی نظامی و با توجه به قراردادی که با پرسپولیس دارد، فصل آینده بار دیگر به پرسپولیس بازگردد.


هافبک تکنیکی پرسپولیس با حضور احتمالی در تراکتورسازی، بعد از علی کریمی دومین بازیکن شماره هشت این تیم خواهد بود که راهی تبریز شده است و باید دید در این تیم موفق خواهد بود یا خیر.


احمد نوراللهی که در فصل گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده، در این فصل با توجه به حضور کمال کامیابی نیا در تیم ملی و عملکرد این بازیکن، بیشتر از روی نیمکت شاهد تلاش هم تیمی هایش بوده و اکنون به دنبال این است تا با حضور در تراکتورسازی در این فصل بخشی از زندگی حرفه ای اش را در این شهر پشت سر بگذارد و موفق به دریافت کارت پایان خدمت شود.


زمزمه حضور هافبک جوان پرسپولیس از اواسط نیم فصل اول به گوش رسید و این بازیکن با توجه به نیمکت نشینی های پیاپی خود به دنبال این بود تا در فصل منتهی به جام جهانی روسیه راهی برای حضور ثابت در ترکیب تیم و در نهایت تیم ملی به دست آورد. اتفاقی که در نهایت منجر به این خواهد شد که نوراللهی با توجه به پایان حضورش در دانشگاه، کد سربازی اش را برای حضور در تراکتورسازی دریافت کند و راهی این تیم شود. البته همانطور که عنوان شد این بازیکن با توجه به تمدید قراردادش با پرسپولیس، بعد از پایان سربازی بار دیگر باید به این تیم باز می گردد و امیدوار است در فصل آینده موفق به کسب جایگاه ثابت در این تیم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها