در نخستین روز هفته، پسر نوجوان که مادر دختر مورد علاقه‌اش را با کراوات خفه کرده بود، در دادگاه کیفری استان تهران برای دومین بار محاکمه شد.
کد خبر: ۹۶۵۸۴۱

متهم که سعید نام دارد اسفند سال 86 مادر، دختر مورد علاقه‌اش را با کراوات صورتی خفه کرد و گریخت، اما سه روز بعد از جنایت در تهرانسر دستگیر شد و روانه زندان شد.

او یک بار در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد که این حکم در دیوانعالی کشور تائید شد. با گذشت 9 سال از این جنایت با توجه این که مرد اعدامی در آن زمان کمتر از 18 سال بود، برای او درخواست اعمال ماده 91 قانون مجازات شد. این بار او در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد. در جریان جلسه محاکمه گفت: با دختر مقتول دوست بوده و می‌خواستیم ازدواج کنیم. روز حادثه او برای انجام کاری بیرون رفت. من و مادرش تنها ماندیم. حالت عادی نداشتم و تصور کردم زن جوان رفتار مشکوکی دارد. با کراواتم او را خفه کرده و از خانه فرار کردم. قضات پس از بررسی درخواست وکیل به خانواده متهم 40 روز فرصت دادند تا رضایت اولیای‌دم را جلب کنند.

انتقام آتشین به بهانه آزار دختر 7 ساله

مردی که پس از کشتن دوست برادرش جسد او را به آتش کشیده بود در این روز در دادگاه به تشریح جنایت پرداخت. شهریور سال 93 و به دنبال ناپدید شدن مرد جوان تحقیقات پلیس آغاز و متهم دستگیر شد. او درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: ابتدا به مقتول قرص خواب‌آور حل شده در آب دادم. بعد خفه‌اش کردم. جسد را به کمک برادرم به بیابان برده و سوزاندم. برادر متهم به قتل هم گفت فقط در انتقال جسد و مخفی کردن راز این ماجرا نقش داشته است.

آخرین جزئیات پرونده قتل خانواده پزشک تبریزی

در سومین روز هفته سرانجام آخرین جزئیات قتل دو عضو خانواده پزشک تبریزی فاش شد. تحقیقات جنایی از بیستم مهر امسال و به دنبال انتقال اعضای خانواده پزشک جوانی به بیمارستان آغاز شد. همسر و مادربزرگ این پزشک برا ثر مسمومیت جان خود را از دست دادند، اما پدر، مادر و برادر او از مرگ نجات پیدا کردند. در ادامه پزشکی قانونی اعلام کرده که مسمومیت با سم فسفین به مرگ همسر و مادربزرگ این پزشک منجر شده است. جوان پزشک مدعی بود این حادثه بعد از آن رخ داده که خانواده‌اش غذای نذری خورده‌اند که در مرحله تحقیقات مشخص شد این ماجرا صحت نداشته و غذا از یک رستوران خریداری شده است.

ردپای 2 مرد در قتل تاجر ایرانی در فیلیپین

در چهارمین روز هفته زنی به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران آمد و برای دستگیری دو دوست پسرش که تاجر بوده و در فیلیپین به قتل رسیده، درخواست پیگیری کرد. مادر مقتول گفت: پسرم تاجر است و در کانادا اقامت داشت. پنج سالی می‌شد که به شهر ساحلی باتانگاس فیلیپین می‌رفت. از طریق دو دوست ایرانی‌اش قرار بود در آنجا ساختمان‌سازی کند. 23 خرداد امسال برای آخرین بار با او حرف زدم و دیگر خبری از او نشد. در ادامه از طریق سفارت فیلیپین متوجه شدیم که پسرم به قتل رسیده و چند روز بعد جسدش کشف شده که آن را به تهران آورده و دفن کردیم. گمان می‌کنیم دو دوست ایرانی او در فیلیپین پسرم را کشته‌اند و از آنها شکایت دارم.

آزار و اذیت خانم مدیرعامل در جریان سرقت

چهار پسر جوان که به اتهام سرقت اموال دو دختر جوان و آزار و اذیت آنها بازداشت شده بودند، در آخرین جلسه بازپرسی به سرقت اعتراف کردند، اما منکر آزار و اذیت شدند. سال گذشته دو دختر جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران از حمله مردانی خشن به دفتر کارشان و گرفتار شدن در دام شیطانی آنها خبر دادند. در تحقیقات معلوم شد آنها خاله و خواهرزاده بوده و شرکتی را اداره می‌کردند که یک روز چهار نفر به محل کارش دستبرد زده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. با شکایت آنها هر چهار متهم بازداشت و روانه زندان شدند. آنها در آخرین جلسه محاکمه سرقت را برگردن یکدیگر انداختند و آزار و اذیت دو شاکی را انکار کردند.

دام مرد کلاهبردار برای زنان در سایت همسریابی

در ششمین روز هفته، مردی که در سایت همسریابی به کلاهبرداری میلیونی از زنان دست زده بود، بازداشت شد. این مرد جوان با ورود به یک سایت همسریابی و شناسایی زنان شکست‌خورده در ازدواج و بیوه، با ادعای این که شهروند یکی از ایالت‌های آمریکاست با شاکیان دوست شده و اعتمادشان را جلب می‌کرد و می‌گفت قصد ازدواج با آنها را دارد، اما برای انتقال اموال و دارایی‌هایش باید در یکی از بانک‌ها حساب ارزی باز کند با این ترفند زنان به جای او حساب باز می‌کردند و بعد ازدسترسی به این حساب موجودی آن را خالی می‌کرد. با شکایت پنج زن، متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بعد از دستگیری به کلاهبرداری از زنان در سایت همسریابی اعترف کرد.

قتل‌عام خانوادگی به خاطر «هوو»

در آخرین روز هفته زنی که در یکی از مجتمع‌های شهرک آزادی خیابان تیر یکم غربی تهران زندگی می‌کرد، متوجه شد همسرش با زنی دوست شده و قصد ازدواج با او را دارد و می‌خواهد سرش هوو بیاورد. او دیگر حاضر نشد این خیانت را تحمل کند و در اقدامی جنون‌آمیز دست به قتل‌عام خانوادگی زد. با چاقوی آشپزخانه ابتدا شوهرش و بعد دختر و پسر خردسالش را کشت. در ادامه دختر دیگرش را زخمی و تا یک قدمی مرگ پیش برد. او حتی خودش را زخمی کرد و می‌خواست از پنجره به پایین بیندارد و به زندگی‌اش پایان دهد که همسایه‌ها با شکستن در وارد خانه شده و او را نجات دادند. او و دختر زخمی‌اش به بیمارستان و اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها