اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کورسی بانوان جوانان و بزرگسالان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۴۷۵۹
اولین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری بانوان برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، اولین مرحله مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کورسی بانوان جوانان و بزرگسالان در بخش پیست و جاده با پیام «پیشگیری از دوپینگ و مصرف مواد ممنوعه نیروزا» در تهران برگزار شد.

در رشته استقامت جاده بزرگسالان که به مسافت 35 کیلومتر در پارک چیتگر تهران برگزار شد، مریم جلالیه از هرمزگان به مقام نخست رسید، سمیه یزدانی از هرمزگان به مقام دوم و پرستو باستی از تهران به مقام سوم دست یافت.

در رشته استقامت جوانان زینب ساسانیان از هیئت قزوین بر سکوی نخست ایستاد، نرگس عبدی از هرمزگان بر سکوی دوم قرار گرفت و مائده نظری سوم شد.

در رشته تایم تریل انفرادی جوانان به ترتیب نرگس عبدی از هرمزگان، مائده نظری از هرمزگان، زینب ساسانیان از قزوین صاحب عناوین اول تا سوم شدند.

در بخش پیست و در رشته 500 متر جوانان مائده نظری از هرمزگان به مقام اول، سرور فرزین از تهران به مقام دوم و نرگس عبدی از هرمزگان به مقام سوم دست یافتند.

در رشته 200 متر فاطمه هداوند از تهران روی سکوی نخست قرار گرفت و ریحانه طالبی و عادله نوری به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده دو کیلومتر مایده نظری از هرمزگان اول شد و سرور فرزین و رضوان شریفیان از مازندران در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

در اسکرچ رده جوانان نرگس عبدی از استان هرمزگان اول شد و سرور فرزین و زینب نعمت‌اللهی از استان‌های تهران و مازندران در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند.

در بخش اسکرچ رده سنی بزرگسالان پرستو باستی و مریم هداوند از استان تهران رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند. در این بخش فروزان عبدالهی از استان قزوین به مقام سوم رسید.

در بخش سه کیلومتر سمیه یزدانی و مریم جلالیه اول و دوم شدند و پرستو باستی در رتبه سوم قرار گرفت.

ناهید ایروانی، نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه‌سواری با ذکر این مسئله که مسابقات در سطح قابل توجهی برگزار شد، گفت: رکابزنان آماده و با انگیزه‌ای در این مسابقات حاضر شدند و همین مسئله موجب شد تا سطح مسابقه بالا برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها