زن جوان وقتی فهمید همسرش می‌خواهد بر سر او «هوو» بیاورد جنایت تلخی را رقم زد. او همسر و دو فرزند را کشت و دختر ده ساله‌اش را تا یک قدمی مرگ برد.
کد خبر: ۹۶۴۵۲۷

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 ظهر دیروز مردی با کلانتری تهرانسر تماس گرفت و از قتل عام خانوادگی توسط زن همسایه‌شان در جاده مخصوص، شهرک آزادی خیابان تیر یکم غربی خبرداد. ماموران کلانتری با حضور در محل جنایت مشاهده کردند که همسایه ‌ها در کنار زن زخمی ایستاده اند . ماموران وارد آپارتمان مورد نظر در طبقه دوم شده و با صحنه‌ای هولناک رو‌به‌رو شدند. جسد پدر 39 ساله خانواده به نام محسن در اتاق خواب افتاده بود. اجساد دو فرزند او به نام‌های مازیار چهار ساله و فاطمه 11 ساله هم در نزدیکی آنها قرار داشت.

دختر ده ساله خانواده به نام محیا مجروح شده بود که همراه مادرش به بیمارستان منتقل شد.

با کشف اجساد سه قربانی حادثه، ماجرای جنایت به قاضی مرادی، کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد. دقایقی بعد از این تماس، بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم در محل جنایت حاضر شدند. بررسی‌های تیم جنایی و بازپرس پرونده نشان می‌داد پدرخانواده و دو فرزندش بر اثر ضربه‌های چاقو به قتل رسیده‌اند. با دستور بازپرس جنایی اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد .

با تحقیقات اولیه از همسایه‌ها معلوم شد زن جوان بعد از قتل اعضای خانواده‌اش، خودش را هم با چاقو زخمی کرده و قصد داشته خود را از تراس طبقه سوم پایین بیندازد که همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و با شکستن قفل در خانه وارد آنجا شده و زن جوان را در اجرای اقدام به خودکشی ناکام گذاشته‌اند.

قاضی مرادی با حضور در بیمارستان ابتدا به تحقیق از محیا دختر ده ساله که در جدال با مرگ زنده مانده بود، پرداخت که وی به قاضی جنایی گفت مادر و پدرش با هم اختلاف داشتند و مادرش ظهر روز حادثه بعد از کشتن پدر، خواهر و برادرش، در حالی که حال درستی نداشته به وی حمله کرده و با ضربه‌های چاقو او را زخمی کرده است.

این در حالی است که بازپرس جنایی به تحقیق از فرزانه مادر خانواده - پرداخت. این زن در حالی که از مرگ نجات یافته و همچنان در بیمارستان به‌سر می‌برد، مدعی شد: شوهرم در کار پخش مواد لبنی است. از مدتی پیش با زنی آشنا شده و قصد ازدواج با او را داشت و می‌خواست سرم «هوو» بیاورد و زندگی‌ام را از بین ببرد .

وی افزود: چند بار برسر همین موضوع با هم درگیری داشتیم. صبح جمعه شوهرم را صدا زدم اما توجهی به حرف‌هایم نکرد. عصبانی بودم و نمی‌خواستم مرا طلاق دهد و برای فرزندانم نامادری بیاورد، تصمیم به قتل اعضای خانواده‌ام و خودم گرفتم.

متهم به قتل ادامه داد: با کارد آشپزخانه ابتدا دو ضربه به شوهرم که دراز کشیده بود زدم. بعد سه فرزندم را با ضربه‌های چاقو کشتم. فکر می‌کردم محیا هم مرده است. چند ضربه با چاقو به خودم زدم و بعد می‌خواستم خودم را به پایین پرت کرده و بکشم که همسایه‌ها پی به ماجرا برده و نجاتم دادند. من افسردگی دارم و قرص مصرف می‌کنم.

سرهنگ کارآگاه مکرم،‌معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: تحقیقات درباره ادعاهای متهم به قتل ادامه دارد.

جزئیات جنایت از زبان شاهد ماجرا

فرهاد، یکی از ساکنان ساختمان محل جنایت به خبرنگار جام‌جم گفت: اعضای این خانواده ساکنان واحد شش در طبقه دوم بودند که از چهار ماه قبل این آپارتمان را اجاره کردند. در این مدت گاهی با هم درگیر می‌شدند، اما علت آن را نمی‌دانستیم. روز جمعه حدود ساعت 10 صبح صدای درگیری و به هم ریختن وسایل خانه را شنیدیم. بعد هم صدای افتادن وسایل خانه به خیابان شنیده شد. مقابل ساختمان آمدیم و فرزانه را در حالی که عصبانی بود و وسایل خانه را به خیابان پرت می‌کرد، دیدیم.

وی ادامه داد: سپس صدای فرزندانش را شنیدیم که درخواست کمک داشتند. خواستیم با پلیس تماس بگیریم که حدود یک ساعت بعد صدای فریاد زن جوان را شنیدیم. بعد خانه ساکت شد. به موضوع مشکوک شدیم و در زدیم. کسی در را باز نکرد، به همین خاطر در را با ضربه‌ای باز کردیم و با صحنه تلخی رو به رو شدیم. فرزانه غرق در خون ایستاده بود. جسد همسر و فرزندانش هم در فاصله کمی از یکدیگر روی زمین قرار داشتند. فرزانه با دیدن ما سمت پنجره رفت تا خود را پایین پرت کند که همسایه‌ها مانع او شدند. این زن مدعی بود، شوهرم به من خیانت کرده و می‌خواهم خودم را بکشم. وسایل خانه به هم ریخته بود و متوجه شدیم دختر ده ساله خانواده به نام محیا هنوز زنده است. کاردی خونین نیز روی فرش افتاده بود.

این شاهد خاطر‌نشان کرد: با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم و با حضور آنها فرزانه و محیا به بیمارستان منتقل شدند. برخی افراد ساختمان پس از این جنایت دچار شوک شده و خانه‌هایشان را ترک کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها