قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن خبر داد:

سرشماری 65 درصد جمعیت کشور

۴۰ درصد مردم ایران سرشماری شدند

ادامه سرشماری حضوری تا ۲۸ آبان

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن گفت: تا صبح امروز ۴۰ و نیم درصد مردم ایران به طور قطعی سرشماری شدند.
کد خبر: ۹۶۳۸۷۲
ادامه سرشماری حضوری تا ۲۸ آبان

به گزارش جام جم آنلاین از صدا و سیما، علیرضا زاهدیان با بیان اینکه تا صبح امروز ۴۰ و نیم درصد مردم ایران به طور قطعی سرشماری شدند، افزود: تا صبح امروز ۱۰ میلیون و ۴۴۶ هزار خانوار با جمعیت ۳۴ میلیون و ۶۶۸ هزار نفر سرشماری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خانوارهای غایب می‌توانند از طریق اینترنت یا تلفن در سرشماری شرکت کنند، گفت: تا کنون ۶۱ هزار خانوار غایب از طریق اینترنت اطلاعات خود را ثبت کرده و در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده‌اند.

قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن افزود: خانواده‌هایی که کد آماری خود را گم کرده‌اند می‌تواند به وبگاه سرشماری قسمت بازیابی کد آماری مراجعه و این کد را به دست آورده و در اختیار ماموران آمارگیر قرار دهند.

۲۳ درصد جمعیت تهران سرشماری شدند

در همین زمینه مدیراجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن استان تهران با بیان اینکه تا صبح امروز ۲۳ درصد جمعیت این استان سرشماری شدند، افزود: تاکنون ۲ میلیون و ۹۱۰ هزار و ۵۳۱ نفر دراستان تهران سرشماری شده‌اند.

نعمت الله ترکی با اشاره به اینکه سرشماری حضوری تا ۲۸ آبان‌ماه ادامه دارد، گفت: از خانوارها می‌خواهیم مدارک لازم مانند شماره ملی اعضای خانوارو کدپستی منزل مسکونی خودرا همراه داشته باشند تا روند پرسش‌های ماموران امارگیر به سرعت انجام شود.

سرشماری حضوری نفوس و مسکن از ۲۸ مهر آغاز شده و تا ۲۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله همه مردم ایران سرشماری خواهند شد و کسانی که پیش از این در سرشماری اینترنتی شرکت کرده و کد آماری دریافت کرده‌اند، کافی است کد خود را در اختیار مأمور آمارگیر قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها