پنج متهم سابقه‌دار که با تشکیل یک باند در زمینه سرقت و خرید و فروش اموال سرقتی و گوشی دزدی اقدام می‌کردند، در حالی دستگیر شدند که راز جعل و فروش اسکناس‌های جعلی‌شان فاش شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۱

از چندی پیش شکایت‌هایی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که نشان می‌داد گوشی یا لوازم داخل خودروی شاکیان به سرقت رفته است. با افزایش شکایت‌ها تحقیقات پلیس با دستور قاضی عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ادامه پیدا کرد تا این‌که ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد این افراد اعضای یک باند حرفه‌ای هستند که به اتهام سرقت‌های مشابه تحت‌تعقیب پلیس قرار دارند.

جست‌وجو در این باره ادامه داشت تا این‌که هویت این متهمان فراری شناسایی شد. ماموران با هماهنگی قضایی دو روز پیش موفق به شناسایی خانه‌ای شدند که متهمان به آنجا در رفت و آمد بودند.

ماموران با حضور در آنجا توانستند پنج عضو باند را دستگیر کنند. متهمان بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. در بازرسی از مخفیگاه دزدان بخشی از اموال سرقتی از جمله گوشی تلفن همراه، مقداری اسکناس جعلی، رایانه و وسایل مربوط به جعل اسکناس که به‌طور ماهرانه‌ای در این خانه جاسازی شده بود، کشف شد.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و به جرایمشان اعتراف کردند.

یکی از متهمان به پلیس گفت: برخی سرقت‌ها را خودمان انجام می‌دادیم و برخی دیگر را دزدانی سابقه‌دار که اجناس مسروقه را برای فروش به ما می‌دادند. من و همدستانم اموال سرقتی را به قیمت پایین‌تر می‌فروختیم. علاوه بر آن با چاپ اسکناس‌های جعلی آنها را در سطح شهر پخش می‌کردیم.

با اعتراف متهم، دیگر اعضای باند او نیز گفته‌های وی را تائید کردند و روانه بازداشتگاه پلیس شدند. تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها